Vespa LX 150 ALMAK İSTİYORUM

Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
12
Merhaba, İlk defa motor alıcam ve vespa LX 150 almayı düşünüyorum. Az kilometre yapmış 2006 ve üstü model model arıyourm. Böyle bir motoru ne kadara bulabilirim yorumlarınızı bekliyorum.:silent::silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst