Ve hayatımın ilanı tekrar sahibinden'de...

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Dostum tam sopalıksın sen :mrgreen: Alınca 1 tur sözün vardı unutma bak :cherry:

Hatırlarsın belki SM konusunda biraz bişeyler bildiğimi, konuşuyorduk. Çok kısaca söyliyeyim, bu motoru avrupada yerden yere vuruyorlar. Tek bir sebebi var = Fiyat/performans... Yada "performans"ın yerine herhangi bir şey yazabilirsin. O açıdan ben uzak duruyorum bu modelden. Hatta tek uzak durduğum SM modeli bu diyebilirim. Amam malum ülkemizdeki şartlar, modeller, çeşitlilik vs.vs.. Sana neden bunu alıyorsun demem hiç bir zaman, Şimdiden hayırlı olsun. Sonuçta nasıl bir arzu ile alıp bineceğini biliyorum bu motora :wiinkk:

Alınca yazın ankara izmir antalya yapmayı planlıyorum, tur sözümüz söz :mrgreen:

Supermoto can'dır,keyiftir,herşeyden önce tarzdır ;) SM konusunda 125cc üzeri düşüneceksem kesinlikle Suzi derim DRZ400SM..

bu da benim gönlümün aslanı Hyosung RX125SM...125cc de 4 sübaplı yağ soğutmalı tek geçerim ;)

Türkiyedeki drzler maaalesef tercih edilebilecek sağlamlıkta değil, hepsi runnercıların elinden geçmiş oluyo :mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Türkiyedeki drzler maaalesef tercih edilebilecek sağlamlıkta değil, hepsi runnercıların elinden geçmiş oluyo :mrgreen:

Burada var bir tane siyah satılık..param yetse 1 sn düşünmem inanılmaz temiz bir drz..sahibinide tanırım titiz ve sakin kullanır..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Burada var bir tane siyah satılık..param yetse 1 sn düşünmem inanılmaz temiz bir drz..sahibinide tanırım titiz ve sakin kullanır..

O motosikleti o fiyata kimse satın almaz, Motosiklet fuarından sonra doğuş grup sıfırlarını getiricek tarzı konuşmalara şahit oldum, umarım getirirler. Biliyosun doğuş grup satın aldı suzuki türkiyeyi
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
evet çok istediği dogru..bu fuardan sonra güzel şeyler çıkacak piyasaya ;) al bi SM de beni de hareketlendir :))
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497

harikaymış be:cat:

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:14 ----------


Abi bu harika bişeymiş ya supersport(racing) dan sm ye geçesim geldi.İlgi olarak yani yoksa motor ney yok ortada daha off:jocolor:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
harikaymış be:cat:

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:14 ----------




Abi bu harika bişeymiş ya supersport(racing) dan sm ye geçesim geldi.İlgi olarak yani yoksa motor ney yok ortada daha off:jocolor:

Olur ya sen istedikten sonra kim tutabilir seni sen olucak de alıcam de gelmeme gibi bi şansı yok :cat::mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Olur ya sen istedikten sonra kim tutabilir seni sen olucak de alıcam de gelmeme gibi bi şansı yok :cat::mrgreen:

Kefee sanada ayrıca yazacaktım sıra anca geldi:) eyvallah en yakın zamanda motorlarımıza kavuşmak en büyük dileğimiz Allahtan. Sm tarzı kafama yattı bikere çok havalı.Ss le oturuş pozisyonu olarak kıyaslayacak olursak ondan daha rahat olduğu kesin.Sevdim ben yani sen bu başlığı açmakla benm aklıma karpuz kabuğu düşürdün:p benim bu tarz hakkında bilgim yoktu:)

Bide şu çocuğun motoruda mı bu tarz?
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2720120238637.2142038.1125963025&type=3

Ha buarada forumda devremsin o da dikkatimi çekti :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
11000tl 250 cc bir motosiklet için çok para (isterse motguzzi olsun)

biraz realist davrandım..
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Kefee sanada ayrıca yazacaktım sıra anca geldi:) eyvallah en yakın zamanda motorlarımıza kavuşmak en büyük dileğimiz Allahtan. Sm tarzı kafama yattı bikere çok havalı.Ss le oturuş pozisyonu olarak kıyaslayacak olursak ondan daha rahat olduğu kesin.Sevdim ben yani sen bu başlığı açmakla benm aklıma karpuz kabuğu düşürdün:p benim bu tarz hakkında bilgim yoktu:)

Bide şu çocuğun motoruda mı bu tarz?
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2720120238637.2142038.1125963025&type=3

Ha buarada forumda devremsin o da dikkatimi çekti :D
Evet ktm duke te supermoto, ama hantal supermotolardan.

Supermoto mantığı çok hafif ve güçlü motosikletler olması ve çok kıvrak olmasıdır. Yüksek cc veya biraz daha ağır supermoto üretmelerinin sebebi dünyada ağır ve bu zevki yaşamak isteyen insanlar olması ve uzun yoldada kullanmak isteyenelrin olmasıdır. Normal bir supermotoyu uzun yola sürerseniz hem siz sıkılırsınıız hemde motosiklet sizi çok yorar. Racingten rahat olduğu kesin.

Şöyle düşün rossi ve kenan sofuoğlu supermoto kullanarak öğrendi bu işi çünkü supermotoyu adam akıllı kullanan birine racing motor oyuncak gibi gelir. Hafif olan bu motorun önü kaysa daha kolay toparlanır, arkası zaten hep kaydığı için yanlamayı ve motosikletin arkası kaydığında ne yapabilceğini anlarsın, motosiklet rahat ve yukarda olduğu için trafikte farkedilir ve motosiklete değil trafiğe yoğunlaşabilirsin. Özelliklede amortisör ve hafiflik konularında iyi oldukları için fren mesafeleri çok kısadır. aynı zamanda hızlanmalarıda. Ama max 130 bekleyebilirsin drz400 gibi bi motordan bile

Daha daha bin tane yazabilceğim şey var ve bu yazacaklarım ile alakalı uzunca bi konu yapıcam daha sonrasında :mrgreen:

11000tl 250 cc bir motosiklet için çok para (isterse motguzzi olsun)

biraz realist davrandım..

11.000 liraya istediğim motosikleti alıyorum bide böyle düşün :mrgreen: cc veya diğer şeylere takmış değilim sadece ben istediğim için. Param varmı, yok. Gelicek mi? bilmeem ben istedim illa biyerden gelir :mrgreen:
Umarım herkes istediği motosiklete sahip olur, sahip olmasa bile ona sahip olucağında hissediceği heyecanı herzaman yaşar :cat:
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yahu bir supermoto konusu vardı, yazıyorduk falan ama sonra öldü gitti, yap sen de bir supermoto konusu kefee.

Hayırlısı olsun müstakbel motosikletin. WR yurtdışında çok konuşulan bir model, DRZ ile karşılaştırmaları da çok fazla mevcut. Tartışılır, ikisinin de birbirlerine göre artıları eksileri var, onu başka bir konuda konuşuruz. Lakin seçiminin iyi olduğu bir gerçek, supermotoda bu sınıftaki yegane motosiklet WR.

Tekrar hayırlısı olsun, umarım sıkıntısız bir şekilde ulaşırsın isteğine. Lakin aldıktan sonra kaliteli fotoğraflar, GoPro'lu çekimler felan isteriz, haberin olsun. :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Yahu bir supermoto konusu vardı, yazıyorduk falan ama sonra öldü gitti, yap sen de bir supermoto konusu kefee.

Hayırlısı olsun müstakbel motosikletin. WR yurtdışında çok konuşulan bir model, DRZ ile karşılaştırmaları da çok fazla mevcut. Tartışılır, ikisinin de birbirlerine göre artıları eksileri var, onu başka bir konuda konuşuruz. Lakin seçiminin iyi olduğu bir gerçek, supermotoda bu sınıftaki yegane motosiklet WR.

Tekrar hayırlısı olsun, umarım sıkıntısız bir şekilde ulaşırsın isteğine. Lakin aldıktan sonra kaliteli fotoğraflar, GoPro'lu çekimler felan isteriz, haberin olsun. :rendeer:

Siz istersinizde ben çekmezmiyim tabiki çekicem :mrgreen:
Senin xl200 ü supermoto yap çok keyifli oluyo :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hani noldu, almadın mı? Motor gelmedi mi? Almayacak mısın? Ankaraya gelmeyecek misin? Alper Tunga ölmeyecek mi? Bahar gelmeyecek mi buralara.. Buralardaki karlar erimeyecek mi ben delirmeden? Ben motora binemeyecek miyim?? 2,5 ay oldu, hala kar yağıyor !!!

Cidden noldu senin motor, sipariş mi verdin? Bekliyor musun? Paraya mı sıkıştın, hesap numaranı yolla dostum... :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hani noldu, almadın mı? Motor gelmedi mi? Almayacak mısın? Ankaraya gelmeyecek misin? Alper Tunga ölmeyecek mi? Bahar gelmeyecek mi buralara.. Buralardaki karlar erimeyecek mi ben delirmeden? Ben motora binemeyecek miyim?? 2,5 ay oldu, hala kar yağıyor !!!

Cidden noldu senin motor, sipariş mi verdin? Bekliyor musun? Paraya mı sıkıştın, hesap numaranı yolla dostum... :)

DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II, DUKE II,
Binicem üstüne vurucam kırbacı hacııı!!!

Seni bilmem de ben hafta başından beri takılıyorum maturlan :king:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Beni boşver zaten, bu haftasonu da binemezsem motorumun olduğunu unutma ihtimalim varmış, doktor öyle söyledi... Sesini unuttum yemin ederim :)

Ben de 250 lik bir SM bakıyorum, ne yalan söyleyim. Ve itiraf ediyorum, en büyük sebebi benzin fiyatları... DRZ den soğumaya başladım, okadar yani...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Beni boşver zaten, bu haftasonu da binemezsem motorumun olduğunu unutma ihtimalim varmış, doktor öyle söyledi... Sesini unuttum yemin ederim :)

Ben de 250 lik bir SM bakıyorum, ne yalan söyleyim. Ve itiraf ediyorum, en büyük sebebi benzin fiyatları... DRZ den soğumaya başladım, okadar yani...

yanlız bu mesajın üzerinde dün iyi denk gelmişiz senle :) valla uzun yol yapmayacaksan daha büyüğüne bakma zaten.250lik supermoto şehiriçinde biçilmiş kaftan ;) sen şu stryide almadın ki supermoto yapalım çevirelim jantları :queen:
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
ee sonuç nooldu alındımı motosiklet merak ettim şöyle bir konuyu okuyunca :) aradan çok zaman geçmiş ama bi hortlatalım konuyu :) birde hiç ilanı yok motorun hatta yamahanın sitesinde bile sadece 125 liği var.
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
ee sonuç nooldu alındımı motosiklet merak ettim şöyle bir konuyu okuyunca :) aradan çok zaman geçmiş ama bi hortlatalım konuyu :) birde hiç ilanı yok motorun hatta yamahanın sitesinde bile sadece 125 liği var.

Aldı mı bilmiyorum ama şu an KTM' si var. Bence bu bile yeter cevap olarak. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst