- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,222
Supermoto can'dır,keyiftir,herşeyden önce tarzdır
SM konusunda 125cc üzeri düşüneceksem kesinlikle Suzi derim DRZ400SM..
bu da benim gönlümün aslanı Hyosung RX125SM...125cc de 4 sübaplı yağ soğutmalı tek geçerim
http://www.youtube.com/watch?v=B0cwHwThH1E&feature=fvsr
bu da benim gönlümün aslanı Hyosung RX125SM...125cc de 4 sübaplı yağ soğutmalı tek geçerim
http://www.youtube.com/watch?v=B0cwHwThH1E&feature=fvsr