- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 666
benim hayalimdeki motor aşığım ona :joker::joker: ama param yok :thumright
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rdunuzmu-69325882/pasif-ilan/#classifiedTitle
İnşallah bir gün olur. Yeter ki Hak et..
benim hayalimdeki motor aşığım ona :joker::joker: ama param yok :thumright
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rdunuzmu-69325882/pasif-ilan/#classifiedTitle
Konu benim için zaten kalıplı olmaması ve sürekli trafikte olduğum için güç/yakıt oranının iyi olması. cbf150 kadar benzin tüketicek utanmasa bu motor ve bide tabi şöyle bi faktör var. http://www.youtube.com/watch?v=8cOblGBCKsE&feature=related
Konu benim için zaten kalıplı olmaması ve sürekli trafikte olduğum için güç/yakıt oranının iyi olması. cbf150 kadar benzin tüketicek utanmasa bu motor ve bide tabi şöyle bi faktör var. http://www.youtube.com/watch?v=8cOblGBCKsE&feature=related
Benim gözümün nuru sahibindene geri dönmüş. :joker:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-olmayan-ozel-yapim-supermoto-75333152/detay
:mrgreen: SM 610 u görünce fotoları görmeden direk hatırladım bende :queen: burda veya MD de folyoları yapan arkadaş fotolarını paylaşmıştı, gerçekten tek kelimeyle 10 numara :cat:
cahilliğimi mazur görün ama gidonda sol tarafta 2 tane manet var hadi biri fren peki diğeri ne işe yarıyor? açıklarsanız sevinirim.![]()
aa ben de o motora talibim, bu haftasonu gidip devrini almayı düşünüyorduk...
bakalım kime kısmet olucak..
bayılıyorum bu wrx lere yahu...
Wr250x supermoto sınıfında alınabilecek belki de en iyi motor. 137 kilo ıslak ağırlık,enjeksyonlu 250cc 30 hp motor, titanyum supaplar, ters maşa... Daha saymaya gerek yok bence çok güzel seçim. Bu motorun efsane olmasını engelleyen tek şey fiyatıydı, ama parça kalitesi falan tartışılmayacak bir makina, o da ucuza olacak birşey değil.
Bazı arkadaşlar xt660 demişler. O da güzel motor ama 250x'in yanında kamyon gibi kalırBelki ikisinin de adı supermoto ama bence kesinlikle aynı sınıfta değiller.