Ve hayatımın ilanı tekrar sahibinden'de...

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
118 kilo 31 beygir. 160 kiloluk cbr 250 ve ninja ile performans kıyası olmaz. Işıklarda milleti madara eder:)

XT660 la farkı 120+ hızda ve özellile darbeli yan rüzgarlarda çıkar. ama yakıtta ortalama 660 ın %60 ı kadar yakar gibi:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
118 kilo 31 beygir. 160 kiloluk cbr 250 ve ninja ile performans kıyası olmaz. Işıklarda milleti madara eder:)

XT660 la farkı 120+ hızda ve özellile darbeli yan rüzgarlarda çıkar. ama yakıtta ortalama 660 ın %60 ı kadar yakar gibi:cat:

Tam istediğim gibi, zayıf dursun milletin bişey anlamasına gerek yok ben viraja girişimde olayı genel olarak özetler ışıkta kalkışımla derdimi anlatırım zaten :p

:mrgreen: Wr zor gibi ama xt var aklımda nasıl olur?

125lik klasmanda benim önerim herzaman hyosung un supermotosu olmuştur, arkadaşlarım olumlu yorumlar yapmıştı. Ayrıca klasmanının en yüksek beygir gücüne sahip ve XT'den daha ucuz :cat:
Dayanıklılık konusunda çok bilgim yok sanırım daha kötüdür yamahadan, ama araştırırsan hoşuna gidebileceğine eminim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Eve çıkarken bununla çıkarsın artık :p Hayırlısı olsun. Bence dilediğin buysa milletin söylediklerini hiç takma kafana bu dünyada istediğin herşeyi elde etmeye çalış ki zevkini alasın :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ev 12. katta ya malesef :mrgreen: Garajda sıcacık tutucam onu, kediler oturcak sabah pati izleriyle uyanıcak eheheh :mrgreen:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Süpermoto aşkım depreşmişken oldu mu şimdi? :jocolor:

Buda benden süpermoto tutkunlarına gelsin.

 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Malesef senden geliyo ama türkiyeye gelmiyo :mrgreen:
Normal smc de sanırım 60 Milyar civarı eheh:mrgreen:
Umarım seninde bitane olur ama

Gelmese üzülürüz gelse alamayız iki ucu çoklu değnek bu iş. :queen:

Bu aralar Wr125x lere niyetlenmiş durumdayım bakalım neler olucak. :pl:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
zaten konuyu açan arkadaş ne istediğini bilen biri arkadaşlar. bence şunu alsaydın bunu alsaydın demek çok gereksiz. birde birisi demiş 660 bile titriyorsa bu daha çok titrer falan yazmış fakat şöyle bir durum var; eğer kullanılan teklonojiler ve silindir adeti aynı ise hacim büyüdükçe titreşim artar. en azından bunu dahi bilmiyorsak, ne istediğini gayet iyi bilen bu arkadaşımıza akıl vermemiz çok saçma. kimi insan illede çok performans ister, yakıt durumu ve motorun ağır olması umrunda değildir, şehir içindede rahat olmamasını dert etmez ama kimi insan; çok güçlü olmasın, daha hafif ve kontrolu kolay olsun, daha rahat olsun, daha az yaksın isteyebilir bu yüzden illede akıl vereceksek en azından başka bir markanın eşdeğer ürününü önerebiliriz ama buna bile gerek yok bence.
biriside demiş bir kaç bin tl daha ver xt660x al falan yazmış fakat eminim ki 11000 tl lik bu 250 liliği almaya karar vermiş bir insan zaten xt660x in fiyatlarından haberdardır.
neyse çok iyi bir tercih yapmışsın arkadaşım inşallah gönlünce bir motora sahip olursun olur
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
zaten konuyu açan arkadaş .....

Eheh takılma ya ben alıştım forumdakilere, sende gönlünce bi motor sahibi ol, yada olursun umarım, tekerin düz bassın :mrgreen::cat:

---------- Post added at 05:20 ---------- Previous post was at 04:15 ----------

Son gördüğüm dyno videosu bilgilerine göre. 32 Beygir, 30 Tork, CANAVAR :D 250x tamamdır bende artık kafayı koyduk :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Video super hep merdivenden cikmak istemisimdir bi nevi hayal iste boyum kisa olmasa alirdim bende:)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Supermoto Can'dır Can... Cc muhim değil kırbaçlayanı sağlam olsun yeter.

Hayırlı olsun Şahane makine (Öyle duruyor) Allah kaza bela vermesin. Bir ara Mahalleme beklerim bizde bir supermoto görmüş oluruz :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Supermoto Can'dır Can... Cc muhim değil kırbaçlayanı sağlam olsun yeter.

Hayırlı olsun Şahane makine (Öyle duruyor) Allah kaza bela vermesin. Bir ara Mahalleme beklerim bizde bir supermoto görmüş oluruz :)

Aldığımda sözüm olsun. Kefe motosikletini aldı konusu alıcam gelecek ay sonu gibi o zaman görüşelim :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Aldığımda sözüm olsun. Kefe motosikletini aldı konusu alıcam gelecek ay sonu gibi o zaman görüşelim :mrgreen:

Başının Etini yerim illahlah edersin gelene kadar, geldikten sonra her fırsatta kaçmak istersin bu taraflara :) Tam Süpermotoluk yollarımız vardır :)

Bknz:

308164_10150329215035816_585870815_7963807_1094521093_n.jpg


302639_10150329210835816_585870815_7963757_249286137_n.jpg





:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
vay vay vaaay :mrgreen: bir ay bekle ordayım, taşınırım o taraflara :mrgreen: neresi oralar :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst