- Katılım
- 6 Ara 2010
- Mesajlar
- 2,175
:mrgreen: Wr zor gibi ama xt var aklımda nasıl olur?
118 kilo 31 beygir. 160 kiloluk cbr 250 ve ninja ile performans kıyası olmaz. Işıklarda milleti madara eder
XT660 la farkı 120+ hızda ve özellile darbeli yan rüzgarlarda çıkar. ama yakıtta ortalama 660 ın %60 ı kadar yakar gibi:cat:
:mrgreen: Wr zor gibi ama xt var aklımda nasıl olur?
Süpermoto aşkım depreşmişken oldu mu şimdi? :jocolor:
Buda benden süpermoto tutkunlarına gelsin.
Malesef senden geliyo ama türkiyeye gelmiyo :mrgreen:
Normal smc de sanırım 60 Milyar civarı eheh:mrgreen:
Umarım seninde bitane olur ama
Gelmese üzülürüz gelse alamayız iki ucu çoklu değnek bu iş. :queen:
Bu aralar Wr125x lere niyetlenmiş durumdayım bakalım neler olucak.l:
Yeşil beyaz bitane var, aşık oldum ona inşallah alırsında binersin :mrgreen:
Yeşil beyaz bitane var, aşık oldum ona inşallah alırsında binersin :mrgreen:
zaten konuyu açan arkadaş .....
Supermoto Can'dır Can... Cc muhim değil kırbaçlayanı sağlam olsun yeter.
Hayırlı olsun Şahane makine (Öyle duruyor) Allah kaza bela vermesin. Bir ara Mahalleme beklerim bizde bir supermoto görmüş oluruz![]()
Aldığımda sözüm olsun. Kefe motosikletini aldı konusu alıcam gelecek ay sonu gibi o zaman görüşelim :mrgreen: