Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
Aramıza re-hoşgeldin.Doğu sınırı demişsin.Nerde yaptın bilader.Ben YÜKSEKOVA'da yapmıştım.
bende hakkari / çukurcada yapmıştım nedir yani
Aramıza re-hoşgeldin.Doğu sınırı demişsin.Nerde yaptın bilader.Ben YÜKSEKOVA'da yapmıştım.
Ağrı Doğubayazıt İran hudut takım Karakolu:wiinkk:Aramıza re-hoşgeldin.Doğu sınırı demişsin.Nerde yaptın bilader.Ben YÜKSEKOVA'da yapmıştım.
hosgeldıneee anlatmıcakmısın asker anılarını
![]()
Vatani görevini ifa etmen,memleketin,ailen ve seni seven tüm dostlarının arasına sağ salim dönmen çok sevindirici..hoşgeldin ve hayırlı olsun kardeşim:cat:
Şahinim hoşgelmişsin....:rendeer:
Sayılı gün çabuk geçer derler ama bide sayandan sor demi?..
Ben askerliği yapalı 17 yıl olmuş ve bu sene ilk defa tatil sırasında askerlik yaptığım Denizli'ye
ailece uğradık, çocuklarımla gezdik..
.
Murat abi senden su gezının resımlerını ıstıyorum ya valla bekledım bı topıc acarsın dıye dahala beklıyorum
Açayım mı Erhanım..:wiinkk:
Hani motosikletsiz bir gezi olunca konu kalabalığı yapmak istememiştim be paşam..![]()