Ve Askerden Döndüm

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Vatani görevini ifa etmen,memleketin,ailen ve seni seven tüm dostlarının arasına sağ salim dönmen çok sevindirici..hoşgeldin ve hayırlı olsun kardeşim:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Aramıza re-hoşgeldin.Doğu sınırı demişsin.Nerde yaptın bilader.Ben YÜKSEKOVA'da yapmıştım.
Ağrı Doğubayazıt İran hudut takım Karakolu:wiinkk:

hosgeldın :) eee anlatmıcakmısın asker anılarını :p

Yok şimdi kafa ütülemeye başlarsam kaçarlar:queen:

Vatani görevini ifa etmen,memleketin,ailen ve seni seven tüm dostlarının arasına sağ salim dönmen çok sevindirici..hoşgeldin ve hayırlı olsun kardeşim:cat:

Çok teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şahinim hoşgelmişsin....:rendeer:

Sayılı gün çabuk geçer derler ama bide sayandan sor demi?..:p

Ben askerliği yapalı 17 yıl olmuş ve bu sene ilk defa tatil sırasında askerlik yaptığım Denizli'ye
ailece uğradık, çocuklarımla gezdik..:)

.
dsc01350hu6.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Şahinim hoşgelmişsin....:rendeer:

Sayılı gün çabuk geçer derler ama bide sayandan sor demi?..:p

Ben askerliği yapalı 17 yıl olmuş ve bu sene ilk defa tatil sırasında askerlik yaptığım Denizli'ye
ailece uğradık, çocuklarımla gezdik..:)

.

Murat abi senden su gezının resımlerını ıstıyorum ya valla bekledım bı topıc acarsın dıye dahala beklıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst