![]()
Herkese benden 1000RR!!! ELINT'e yok.
Ben isteme yav ondan.. F650 GS al yeter
![]()
Herkese benden 1000RR!!! ELINT'e yok.
![]()
Herkese benden 1000RR!!! ELINT'e yok.
4 bilete amorti bile yok yaww..ale:
bu gerçek mi yaa :silent:
Amorti bile çıkmayan biletlere Carfur alıyormuş yerine alışveriş yapıyorsunuz,atmayın.:wiinkk: