Varmı Zengin Olan :)

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
milli piyango dairesinin resmi internet sitesi açılıyor ama sonuçlara yoğunluktan dolayı bakamıyorum..
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amorti bile çıkmayan biletlere Carfur alıyormuş yerine alışveriş yapıyorsunuz,atmayın.:wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Bir biletime 100 TL diğerine 64 TL isabet etti. 2 de amorti var. Tabi hepsi çeyrek bilet olduğu için 57 lira çıktı. Güzel bi ziyafet çekerim artık :queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
bu sefer çok ümitliydim bi cep harçlığı çıkacak diyordum,o kadar bilete amorti bile vurmadı.
Çok içerledim çok:pale::salut:
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
31
Bir tane ben çekmiştim 2 tanede ortak çeyrek biletim vardı ortakların birine 64 lira çıktı çeyrek olduğu için 16 lira ortak olduğu içinde bana 8 lira düşüyo toplam verdiğim para 16 lira kazandığım para 8 lira yani niye zarardayız :D :D
 
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
103
Biletine büyük ikramiye çıkan kişi ilk anda ne yapmıştır acaba ben elinde bilet koltuk üstünde zıpladığı anı gözümün önüne getiriyorum :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Çok yakın bir arkadaşına 35.000 lira çıktı. Zengin etmez ama, ilaç olur.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

12 TL çıkmış yuppi:flower:

Ulen çıkan paraya 4 litre benzin bile alamıyoz beaa:p
---------edit---------------

Bilet çeyrekti:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ben 4 bilet almıştım, 3ü tuttu. birisi son 4 rakam, 150 tl yani, diğer ikiside son iki rakam, 64tl. hepsi çeyrek olduğu için 60tlye yakın para alıcam.32 tl verip 60tl kazandım yani. bereket versin.
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
iki çeyrek ikiside boş :) Çıkmadığı ıyı oldu çıksaydı ben sapıtırdım :p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
mpia.jpg


Herkese benden 1000RR!!! ELINT'e yok.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. motorhocası ,1000RR için sıraya gireyim neme lazım doğruysa üzülmeyim.:mrgreen:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
3 biletin birine amorti
önümüzdeki çekilişe artık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst