Varmı Zengin Olan :)

Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
mpia.jpg


Herkese benden 1000RR!!! ELINT'e yok.

Ben isteme yav ondan.. F650 GS al yeter :p
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
31 tane bilete 150 tl lik amorti vurdu 240 verdim 150 alıcam :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havadan civa .Hiçbi halt çıkmadı...
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
731
Amorti bile çıkmayan biletlere Carfur alıyormuş yerine alışveriş yapıyorsunuz,atmayın.:wiinkk:

1-2-3 ocak tarihlerinde ikramiye isabet etmemiş biletlerin ücreti kadar indirim yapıyor. Yani çeyrek bilete 8 tl lik alışveriş yapabiliyorsunuz. Bugün son.

Bana her yıl olduğu gibi aldığım tek bilete amorti. Onuda almadım dememek için almıştım.

Tekeriniz düz bassın İkramiye neki.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------


12 TL çıkmış yuppi:flower:

Ulen çıkan paraya 4 litre benzin bile alamıyoz beaa:p
---------edit---------------

Bilet çeyrekti:salut:

Hocam geçen ayki listeden bakmışsınız biletinize. Ben her ihtimale karşı yılbaşı çekilişindeki listeden baktım biletinize amorti bile yok :queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
2 çeyrek bilet birine amorti.25 önceki bileti alsam 200 tl şans yokki bizde.zaten almam genelde bilet filan eminönün'de önünden geçiyorduk ugur kardeş gel alalım dedi aldık.alın teri olmadan gelen paranın ne kadar duracağı malum

TEBRIKLER
31.12.2010 tarihli cekiliste
9149062 numarali bilet ile son 1 rakamina gore

32 TL

IKRAMIYE KAZANDINIZ

bu arada şans oyunlarınada yeni yılda vergi binmiş azıcık :pr:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
6 tane aldım hepside çeyrek. Birine 150 tl çıktı. 2sine 64 tl çıktı. 2 tanede amorti ve biriside boş :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
31 milyon dolar paradan bana sadece 25 dolar uygun gormusler :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst