Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
apaç, m, arıyordunuz alın size apaçi kask filan olmayacak değilmi yarışırken daha iyi olur korumalıksız ölümü biraz daha önceye almış oluruz en azından nerde bu moderatörler nerde bu kurallar??? :jocolor: :jocolor: :jocolor: :jocolor:
herkesten özür diliyorum son anda farkettim forumdan uzaklaştırıldığını kusura bakmayın ale:
bu arkadaş baya bi tecrubesiz
kapışmak için pist değil trafiği seçiyo ve altındaki aprilladan sonra en gücsüz racing 180 hp bile değil kawalar 200 hp plotajla kapatır belki dicemde sanmıyom