varmı bundan daha hızlısı (480 km/h)

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dodge Viper'ın motorundan yapılmış 4 tekerli motor....
Hız sınırlaması yok ancak en son 480 e geldiğinde bırakmışlar kullanıcının kaskı döndüğü için


dodge38rf8ct.jpg


dodge21ui6cc.jpg


dodge18nu0pb7jm.jpg


alıntıdır...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
4 tekerlek olumca motordan çok üstü açık araba sınıfına soksunlar derim ben ne faydası varki 3. ve 4. tekerin
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
Var her halde ben bir sitede fuardaki motorlara göz atarken 8 silindir , 500Beygir bir motor gördüm ve hayranı oldum

::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
dodge viper Performanslı kullanımda 100 km de 35 litre yakar

Buda 30 litre yaksa. Resimlerine bakarsan depo 15 litre alır.

50 kmde bir motor ittireceksin (tabi başarabilirsen:p )
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buna göre yol varmı memlekette
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ne yani vaypır km de 1 liramı yakıyo yaklaşık wışşş işe giderken 12 gelirkende 12lira yömiye zaten 40 lira öh alsak ne yicez ne iççez ben vaz geçtim almam doç vaypır

(bi ara niyetlendimde:p )
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
Bu alet teoride 600ü geçiyo. Ayrıca bu bi motor deil her ne kadar öle lansman etseler de. Daraltılmış araba, sonuçta 4 tekeri var 2 degil.
 

fly

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben işi çözdüm. Vaypır finans tan 24 ay taksitli yazılıdım. Haziran da teslim edecekler. Ama gaz taktırıcam. Bide taksi sarısı yaptırıcam. Şekil olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst