Van da Deprem 7.2... OTOPSİCİ İyi misin ?

Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
halkımız depremzede kürt kardeşlerimize yardım elini uzatıyor mehmetçik te üzerine düşeni, yardımları kontrollü şekilde halka ulaştırılmasını sağlıyor enkaz kaldırma işlerine vs.. yardımcı oluyor . pkk ise yine bildiğimiz gibi hainliğe devam ediyor.
görev başındaki mehmetçiğe pusu kuruyor. Artık bilinçli kürt kardeşlerimiz pkk nın kürt halkının savunucusu değil sömürücüsü olduğunu anlamalı http://www.aksam.com.tr/vanda-hain-saldiri--75256h.html

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

Arkadaşıma ulaştım.
Evleri yıkılmış,
Annesini enkaz altından yaralı halde çıkartmışlar :pale:
Akrabalarının bir kısmı ölmüş :salut:

Telefonda çok fazla konuşamadık.
Fakat enkazları kamyonlara yüklerken, arada cesetlerde çıkıyormuş :pale:

kardeşimize büyük geçmiş olsun 1999 daki gölcük depreminde 2 amcam eşlerini kaybetmişti nasıl acı olduğunu iyi bilirim umarım annemizin sağlık durumu iyidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yardım

Arkadaşlar biraz önce AFAD ihtiyaç listesini sıraladı.Üç beş kuruş arttırdıklarımızdan banka hesabına mı yatıralım para yoksa kendimizce birşeyler almak mı daha mantıklı?Buradan çıkan yardım tırlarını kaçırdım o sebepten sorayım dedim.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
halkımız depremzede kürt kardeşlerimize yardım elini uzatıyor mehmetçik te üzerine düşeni, yardımları kontrollü şekilde halka ulaştırılmasını sağlıyor enkaz kaldırma işlerine vs.. yardımcı oluyor . pkk ise yine bildiğimiz gibi hainliğe devam ediyor.
görev başındaki mehmetçiğe pusu kuruyor. Artık bilinçli kürt kardeşlerimiz pkk nın kürt halkının savunucusu değil sömürücüsü olduğunu anlamalı http://www.aksam.com.tr/vanda-hain-saldiri--75256h.html

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:44 ----------



kardeşimize büyük geçmiş olsun 1999 daki gölcük depreminde 2 amcam eşlerini kaybetmişti nasıl acı olduğunu iyi bilirim umarım annemizin sağlık durumu iyidir.
bu nasıl iş arkadaş
insan ne diyeceğini şaşırıyor
ilk koşan polis ve asker oldu
vurulan taşlanan onlar....
yürüyüş yapan taş atan van lılar
hem üzülüyorum depremzedeler adına ve askerler adına
hemde içimde öfke
offffff ulannnnn :silent:
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
dun cnn turk ve okan bayulgenin tv 8 deki programlarini izledim gec saatlere kadar, inanin ki psikolojim bozuldu sabaha kadar uyuyamadim van'a gitmek istedim herseye tanik olmak elimden gelenini fazlasi ne ise onu yapmak istedim. o sogukla kim savasabilir ki, sen devlet olarak organizasyon yapmazsan elbette halk birbirine bicak ceker cadir icin. yazlik cadirlarin verilme amaci nedir insanlar zeminin ustunde uyusun diye midir. en iyisi devlet yardim etmesin olen olsun kalan saglar bizimdir desin. Tanri kimseye vermesin boyle bi durum, fakirlikleri bir yana hala gulumseyen cocuklar icimi eziyor arkadaslar.

bu da japonyadaki su dagitim kuyrugu
264605-koriyama.jpg


---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:06 ----------

Bugün bir yardımseverin telefonuna mesaj gelmiş: Abi montun üzerimde, birgün düşersen ben de senin elinden tutmak isterim....
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
evet. gecen gün facebook'tan yazdı bana...

günlerdir enkaz alanlarında yaralı ve hayatta kalanların peşindeyiz diyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
KAçırmışım demek ki. Allah yardımcısı olsun. Onun ve mağdur durumda olan herkesin.
Bir nebzede olsa içim rahatladı.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Geçmiş olsun. Başınız sağolsun.
Bir grup int. dr. arkadaş uygun olanlarımız oraya gelelim dedik ama personel ihtiyacı yok denilmiş...
Yapabileceğimiz bir şey var mı?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Başın sağolsun kardeşim...
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

başınız saolsun ve çok çok çok geçmiş olsun..
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

başın sağolsun hocam allah sabır versin..
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
47
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler
Başın sağolsun kardeşim allah sabır versin
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Başınsağolsun:( Çok üzgünüm...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Öncelikle çok çok geçmiş olsun ve buradan cevap yazıp biz dostlarının senin sağlığın için duyduğumuz endişeleri giderdiğin için çok teşekkür ederiz. Başınız sağ olsun,kaybettiğiniz yakınlarınıza Allah rahmet eylesin,yaralılarınıza acil şifalar diliyorum...
17 Ağutos depremini yaşamış biri olarak şu an içinde bulunduğun durumu ve psikolojiyi çok iyi biliyorum...deprem sendromunu atlatmak çok zor ve uzun yıllar alır....
Şuan çadırlarda kalıyorsunuz,çadırlar kesinlikle soğuk ve yağışlı havalarda çekilen çileyi dahada arttırır...İnşallah en kısa zamanda prefabrike evleriniz temin edilirde,sıcak ve güvenli bir ortam sağlanır sizlere...Uyku problemine gelince sessiz,gürültüsüz bir yerde iyice uyumaya ve kendini dinlendirmeye çalış...Gürültülü ortamlar uyuyabilmek imkansızdır.sokaktan geçen kamyon gürültüsü bile korku ve ürpermeyle seni uykundan eder,en kısa zamanda psikolojik yardım almaya çalış..İhtiyaç duyupta temin edemediğiniz herhangi birşey olursa buradan bizlere iletmeni isteriz...Sağlıcakla kal,ALLAH Yar ve yardımcınız olsun...Tekrar çok geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
arkadaşlar çok teşekkür ederim allaha şükür çok ucuz atlattık 10 saniye daha uzun sürseydi eğer taş üstünde taş kalmazdı
benim durumum çok iyi sadece uyku problemim var
malesef kurban bayramı öncesi kurbanlarımızı acı bir şekilde verdik
dayım ve bir yiğenim göçük altında kaldı cenazelerine ancak 5. gün ulaşabildik
cenazesi ve yaralısı olmayan ev yok gibi ercişte
çok şükür gerizekalı bir medyamız olmasına rağmem çok çok şerefli haysiyetli ve şefkatli bir halkımız var
sağlık bakanını hiç sevmem ama allah ondan razı olsun UMKE diye bir yapılanma kurmuş onların sayesinde en az 1000 e yakın kesin ölümü önledik
özellikle van sağlık müdür yardımcısı Hamit Karataş çok güzel organize etti olayları
Bizim hastanemiz eski başhekimi Mehmet Çetin Kotan sayesinde olaylara anında müdahale ettik ve sevk idare yapabildik
Van merkezde ölenlerin çoğu sokakta yürürken başına binalardan kopan parçalar düşen kişilerdi
Köylerde durum çok daha vahim halen yardım ulaşmayan köyler var
tüm halkımızdan allah razı olsun çok şükür ki herşeye rağmen insanlarımızın birbirlerine bağını bölememişler

Başınız sağ olsun. Allah sabır güç kuvvet versin. Nasıl bir göz aşinalığı olmuşsa yazdığını görünce garip bir sevinç oldu içimde. İnan acayip rahatladım anlatamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst