- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
Otopsici arkadaşımız bildiğim kadar ile Van da idi. Onun gıyabında van da olan arkadaşlarımız ses verirse içimiz rahatlar bir nebze.
Şimdi aklıma geldi, arkadaşımız sağlık personeli olduğu için büyük olasılıkla başını kaşıyacak vakti yoktur şu an
Şimdi aklıma geldi, arkadaşımız sağlık personeli olduğu için büyük olasılıkla başını kaşıyacak vakti yoktur şu an
Son düzenleme: