Van da Deprem 7.2... OTOPSİCİ İyi misin ?

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Otopsici arkadaşımız bildiğim kadar ile Van da idi. Onun gıyabında van da olan arkadaşlarımız ses verirse içimiz rahatlar bir nebze.

Şimdi aklıma geldi, arkadaşımız sağlık personeli olduğu için büyük olasılıkla başını kaşıyacak vakti yoktur şu an
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
facebook'ta saat 1'e doğru marco'nun videosunu yayınlamıştı. sora yok piyasada. inş. iyidir :(
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Van'da elektrikler kesilmiş ondan dolayıdır ben de arkadaşıma ulaşmaya çalışıyodum biraz önce telefonunu açtı neler oluyo tam bilmiyorum ama telefonlar da uzun süredir kapalıydı.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Van'dan duyduğumuz kadarıyla en fazla hasar Erciş de olmuş, şehir merkezinde de hasarlı ev çok fazlaymış, yıkılanlarda varmış, Ercişle Van arasındaki üniversite lojmanlarında yıkım olmamış, Van merkezdeki bazı evlerde tüm eşyalar yere düşmüş, üni. lojmanlarında öyle birşey olmamış, merkezde yeni ev satın almış bir tanıdığımızın apartmanı çökmüş ...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yardım etsin,
Depremi İstanbulda beklerken van'da kendini gösterdi.
Ölümün nereden ve nasıl geleceğini kestirmek hakikatten çok zor.
Ölenlere Allah rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Allah yardimcilari olsun, zor, gercekten cok zor. Yasamadan bilinmez, Allah'da kimseye yasatmasin.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ya ben tv bakamıyorum arkadaşlar.Gözüm kulağım sizlersiniz.Malum yurt hayatı.Ama küçük tv'lerden alacağım olmuyor.Otopsici arkadaşımızın telefonu vs varsa arayalım.Herkese geçmiş olsun.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Van'daki tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun! Yaralılara acil şifalar dilerim!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
100 e yakın tutuklu ceza evinden kaçmış.
herkez can derdinde valla..
allah herkezin yardımcısı olsun...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
allah yardımcıları olsun 7 şiddetindeki deprem hakkaten çok ciddi bir sarsıntı hayatını kaybeden tüm insanlara allahtan rahmet yakınlarına sabırlar dilerim , 7.4 lük depremi çok yakınen bilen bir insan olarak çok zor çok...

otopsici arkadaşımızdan ses soluk varmı ?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Israil'den yardım teklifi gelmiş..
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
Tanri herkese yardim etsin, cok zor bi durum. Acil sifalar dilerim. :salut:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geçmis olsun dileklerimi gönderiyorum.
Insallah en ucuz hasarla atlatiriz.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Arkadaşlar, Van' da "VIA" var bir de. Ben aradım kendisini az önce korkarak, birşeyi yok:) Fakat, "Evim çatlaklarla dolu" dedi. "Binaya hiç girmedim, havaalanına gidiyorum motorla" dedi (orda çalışıyor). "Herhangi birşeye ihtiyacın var mı?/Olursa bilgim olsun!" dedim, teşekkür etti-birşey söylemedi.

Ben VIA'yı yeniden düzen kurana kadar arayacağım, elimden birşeyler gelirse yapacağım, buradan size bilgi vermeye devam edeceğim, gücümün yetmediği durumlarda yardımınızı isteyeceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ölü sayısının 1000'e kadar çıkabileceğini söylüyorlar.
Ayrıca 6 ay boyunca artçı depremler devam edebilirmiş.
Üstelik artçı depremler hasarlı binaları yıkabilecek güçte olabilirmiş :pale:

Ulen felaket tellalı gibiyim :pr:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yok o misyon bugün bana ait. Simoncell yi de bu konuyu da ben açtım. Kurşun falan döktüreyim ben
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
biraz önce Vanlı bir arkadaşla görüştüm, eskiden binalar yüksek değildi dedi, şimdilerde olmaması gereken yüksekliklerde binalar muhtemelen rüşvetle yapılmıştır diyor, şimdi bu kanunsuzluğun cahilliğin faturası masum insanlara çıkacak, bu durumu onaylayan sorumlular bakalım her zamanki gibi yırtacaklar mı?

ne tuhafdır ki deprem haberinde aklıma gelen ilk şey birkaç gün önce o bölgedeki hakkında rahmetine kavuşan şehitlerimiz aklıma geldi, artık tabiki deprem takdiri ilahi ama son zamanlardaki bölgenin tavrını beğenmiyorduk zaten ...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar önce Allahtan ölenlere rahmet yaralılara ve hastalara acil şifalar dilerim.Oradaki insanlarımızın ihtiyaçları olacakatır MT olarak hemen bir topik altında giyecek yardım yapalım derim.Hemen eşyaları toparlar kargo ile yollarız.Valilik bu işte yardımcı olur diye düşünüyorum...Para yardımı için ben kaynaklara pek güvenmediğim için bizlerden birisi bizzat ilgilenecekse onuda yapalım derim....
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar, Van' da "VIA" var bir de. Ben aradım kendisini az önce korkarak, birşeyi yok:) Fakat, "Evim çatlaklarla dolu" dedi. "Binaya hiç girmedim, havaalanına gidiyorum motorla" dedi (orda çalışıyor). "Herhangi birşeye ihtiyacın var mı?/Olursa bilgim olsun!" dedim, teşekkür etti-birşey söylemedi.

Ben VIA'yı yeniden düzen kurana kadar arayacağım, elimden birşeyler gelirse yapacağım, buradan size bilgi vermeye devam edeceğim, gücümün yetmediği durumlarda yardımınızı isteyeceğim.
İşte arkadaşlık budur! Tebrik ederim cezerye.Yardım edebileceğimiz bir şey olursa hiç düşünmeden söyle.Herkese tekrar geçmiş olsun arkadaşlar.Biz büyük bir aileyiz...Gerçekten büyük...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst