Vallahi Transalp XL 700 Alıp, Köye Gidesim Var!

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Şehirden bıktım. Honda Transalp XL 700'üm olsa keşke, maddi imkanım el verse, alır giderim biraz tatil yaparım. :mrgreen:

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

Merak ediyorum kullanan abilerimiz yazarsa iyi olur;

KM'lere göre bakım masrafları nedir? :) Cbf 150 bile alamadık ama merak ederim böyle şeyleri. İleride alacağım o zamana kadar kasa makyajlanır zaten. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst