- Konu Yazar
- #1
Şehirden bıktım. Honda Transalp XL 700'üm olsa keşke, maddi imkanım el verse, alır giderim biraz tatil yaparım. :mrgreen:
---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:33 ----------
Merak ediyorum kullanan abilerimiz yazarsa iyi olur;
KM'lere göre bakım masrafları nedir?
Cbf 150 bile alamadık ama merak ederim böyle şeyleri. İleride alacağım o zamana kadar kasa makyajlanır zaten. 
---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:33 ----------
Merak ediyorum kullanan abilerimiz yazarsa iyi olur;
KM'lere göre bakım masrafları nedir?