Valentino Rossi'nin Tuvaleti gelirse.

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
:mrgreen::mrgreen:Hepimiz insanız, heryerde bu durumla karşılaşabiliriz, çok iyi bir pilot olsanız ve yarış esnasında olsanız bile:)

[YT]CZ_fX-2djUc[/YT]
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yok daha nerler geçen yarıştada kenan karnı acıktı iskender yedi gibi bişey dahada neler
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
paramı sağlık mı sağlık o yüzdem güzel seçim ve çok komik :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
sanırsam rossinin showlarından biri olsa gerek yoksa uzun iş tulumu çıkarıp yapması yarış biter:):p
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
yarışı bıtırmıs ztn rossi winner yazıo altta:)ama podyuma cıkmadan bıtırmesı gereken bı ıs daha varmıs anlasılan:)demekki adam tuvalete gideyim diye basmış gaza birinci olmuş:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Defalarca verildi... Bir reklamdan bir bölüm alıntısı bu... Yarış falan değil....:mrgreen::cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İskenderunlu ve Memotor' un söyledikleri mantıklı gibi... Paylaşım için sağol. :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
hadi canım :) harbi iyimiş.. yarışta bitmiş zaten kazanmış adam.. bırakında yapsın yapacağını :D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst