Vakti Olana ( Çindeki Server Admin'ini Nasıl Hackledim )

Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Çinliden Nasıl para kazandım :queen:
İlk Cümlede de belirttiğim gibi VAKTİ OLANA, canı sıkılana, bişeyler okumak isteyene daha taptazecik dün yaşadığım bir olay.
Beni az çok forumda bilenler var.
Ben Aliexpress'ten devamlı Araç Takip Sistemi, Dinleme Cihazları, Akıllı Saatler Alır Gerekli işlemlerini yapar satarım.
Kendi cihazını sattığım server'in sayfasında gezerken çoook büyük bir açık buldum.
Kimin, hangi kullanıcı adi ve şifresi olduğunu tek tek görebiliyordum.
İlk başta inanmadım. Böyle bi hata yapamazlar dedim. Sonra Bu şifreleri not alıp sisteme girdim. Ve hepsi de açıldı.
Benim de sattığım cihazlar vardı, benimde kullanıcı adımı herkes görebiliyordu. Bu Sakat bi durumdu.
Satıcıya böyle bir açık olduğunu söyledim. ( Ama nerden bulduğumu söylemedim tabi ki ) :cherry: :cherry:
İnanmadı bana. Olamaz, İmkansız, kendin şans eseri bulmuşsundur. Herkesin ilk standart sifresi aynı dedi. Farklı şifreli bütün kullanıcıları tek tek söyledim. Kendi kullanıcı adı ile girip Whatsapp'tan resmini gönderdim.
Kendi kullanıcılarım da olduğu için çok uzatmadım. Patronuna Selam söyle bana hediye göndersin dedim. Sonra söylerim nerden bulduğumu dedim.
Aradan 10 dk geçmeden Whatsapp'tan yazdı. Sana 2 hediye göndereceğiz dedi. :rendeer:
Dedim ki BEN SENİ YİYERİM YİYER :) :bounce: 2 Adet Beleş Takip Cihazını Aldım. :bounce:
Aslında ben değil bir başkası bunu bulmuş olsa idi. Bütün yöneticilerden girip bütün alt hesapları silebilirdi. Bunu yapmamak için 1000 dolleeer para isterdi.
Çooook vicdanlı davrandım.


Dün yine başka bir serverde gezerken farkettim ki, başka bir takip cihazının serveri aynı. Sadece arayüzü farklı.
:pl: Hemen demo modu ile sisteme girdim. Diğer sistemde şifreyi bulduğum yere bir baktım :queen::queen: olalalala :queen: Hepsi teker teker sıralandı. Bütün kullancı listesinin şifreleri ile beraber fotoğrafını çektim.
Hemen Satıcıya aliexpressten mesaj yazdım. sistemde hata var. senin şifren bu, admin bu. Benim telefon numaram bu. Bana whatsapp'tan yaz.Ben o ara uyumuşum.
1 2 saat sonra whatsappa bildirim yağdırmış kapçık. Selam Dostum, ben Leo,
7 Yıldır biz bu sistemi kullanıyoruz. bugüne kadar kimse bulamadı, sen nerden buldun. Çok zekisin gibi gaz verici laflar yazmış Tabi bu arada Mühendislere de iletmiş benim bulduğumu.
Sistemlerine tekrar girdim adamla konuşmadan önce.. Sonuçta server aynı olunca, mühendis diğer serverda yaptığı satır kapatma işlemini burda da yapınca göremez oldum. Dedim Aferin bulmuşsunuz nerden bulduğumu. Mühendisler buldu dedi. :mrgreen:
Biz dedi sorunu hallettik dedi.. Emin misin dedim. 2600-2700 adet kullanıcı listesinin bir kısmını isimlerini kapatarak gönderdim.
Adam iptal:sunny::sunny::sunny:

Adama sadece tek bir mesaj gönderdim. '' Benim yerimde gerçek bir hacker olsa, şu an senin sistemine girmiş. Şifre değiştirilmiş. bu 2600 kullanıcı adı tek tek silinmiş olabilirdi. Senden de bu iş için 2000 Dolar isterdi, Hiç bişey yapamazdınız. Adminin senin şifreni değiştirmesi için önce kendi şifresini bulması gerekirdi.... Ben hacker değilim. Sadece Takip cihazı satan birisiyim. Çok bir talebim yok. Adresim .......... Kargo parası benden 5 adet takip cihazını gönder. Herşeyi detayı ile anlatayım ve listeleri sileyim dedim.
5-10 dk sonra Gelen mesaj. 5 gps satın alır gibi sipariş ver. ama ödeme yapma. fiyatı ben düzelteceğim.






çoklu resim yükle


Cihazlar elime gelene kadar hiç bir kullanıcının şifresini ve ondan gizli tuttuğum önemli bilgileri silmiycem tabi ki.

Siparişi verdikten sonra, whatsappta yaklaşık 2 saat geyik yaptıkt, Her 200 dolar ve üstü alışverişime 1 GPS, Ben ve alt kullanıcılarımın hiç birinde yıllık ücret olmadan izleme imkanı sunan SUPER USER hesabı sahibi oldum.

Kendi çalıştığım Serverin bana gönderdiği 2 cihazı satıp, 5 Adet cihaz aldım bile. Katlaya katlaya sermaye oluyor.

Çinliler o kadar da akıllı insanlar değil. Artık tek tek server geziyorum. Nerde ne bulabilirim diye...
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Eski sevgilinin face hesabını hackleyebiliyozmu gardaş :queen::cherry:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Tebrikler artık gri şapkalısınız.

Gardaş sen ne diyon, oyle şapka mapka ??? :mrgreen: Hayirdir??? :mrgreen:
Yok be dostum. Isin sakasi o. Bizimki şapka davasi degil. Güzel oluyor böyle seyler. Sen deyince ogrendim. Birebir gri şpaka evet yaptigim.
Yeni ekmek kapisi yapabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

Eski sevgilinin face hesabını hackleyebiliyozmu gardaş :queen::cherry:

Yok gardaş, Tr içi bu işlere bulasmamak lazim. Siber suclar adamin face'ini book'a ceviriyor :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

Kendimi Mr. Robot izliyo gibi hissettim ��

Mr. Robot'un sonu bo... değnekte bitmiyo di mi ? :cherry:
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
o-THE-MATRIX-AND-HINDUISM-facebook.jpg
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
O zaman sar ordan bi gps ve SUPERUSER hesabı print screeen yapıp savcılığa vermeden.
Çok pis açık buldum hakkında :p
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
O zaman sar ordan bi gps ve SUPERUSER hesabı print screeen yapıp savcılığa vermeden.
Çok pis açık buldum hakkında :p
Cihazlar gelsin. Ayipsin. Listedesin :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

Beyaz şapka olmanız dileği ile

Tesekkurler dostum. Iyi dileklerin icin. Fazla da beyaz olmamak lazim. Herhalde gri zaten tarafi belli olmadigi icin gri :)
Her an her tarafta olabilirler.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Sagol Hocam. Aynen COOOK ucuz yirttilar cook. Sakiz parasi bile degil onlar icin o rakamlar. Simdi dusunuyorum da yapabileceklerimi.......




Hala dusunuyorum. Bitmiyo
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Sizin gibiler yüzünüzden Türkiye'ye bir çok firma siparişi kesti veya fahiş kargo fiyatları çekiyorlar almayalım diye. Bizim gibi düzgün AliExpress kullanıcılarını mağdur ediyorsunuz marifet dediğiniz şey ile. Gerçi kendi vicdanını düşünmeyen adam başkasını niye düşünsün değil mi.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Sizin gibiler yüzünüzden Türkiye'ye bir çok firma siparişi kesti veya fahiş kargo fiyatları çekiyorlar almayalım diye. Bizim gibi düzgün AliExpress kullanıcılarını mağdur ediyorsunuz marifet dediğiniz şey ile. Gerçi kendi vicdanını düşünmeyen adam başkasını niye düşünsün değil mi.

Mesela bana ornek verir misiniz Turkiye'ye siparisi kesen firmalara ve urünlere ??
Ithalat hakkinda ne biliyorsunuz da "SIZIN GIBILER YÜZUNDEN " diye bir terim kullaniyorsunuz ? Ve demek istiyorsunuz o " sizin gibi" kelimesi ile.
YURT DISINDAN SIPARIS VERMEDEN ÖNCE " YASAKLI URUNLER" listesine bakip öyle alisveris yapsin o zaman o sozde masum ama cakal insanlar. Girmesi yasagi suç olan urünü almaya calismak masumluk değildir. Bu yasagi koyanlardan ornek veriyorum elektronik sigara icin mesela. Sigara firmalari. Ayakkabilar icin, nike adidas.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
"Bir vidayı sıkmak 1 dolar , sıkılacak vidayı bulmak ise 99 dolar" diye bir söz vardı hikayede.

Gt250r nin yaptığı kimimize göre doğru olmayabilir. Lakin kabul edilmesi gereken gerçekler var.

Bugün araştırdığınızda sizde göreceksiniz ki herkes gt250r gibi davranmıyor.
Önce sisteme çok büyük zararlar veriyor. Sadece yapan kişinin düzeltebileceği.

Buna karşılık o firmada çok dolgun maaşlı bir iş ya da para alıyor.

Gt250r nin yaptığı çok masumane bunlara göre.

Unutmayın bilgi değerli bir birikimdir. Ama Parayla kazanamazsınız.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
"Bir vidayı sıkmak 1 dolar , sıkılacak vidayı bulmak ise 99 dolar" diye bir söz vardı hikayede.

Gt250r nin yaptığı kimimize göre doğru olmayabilir. Lakin kabul edilmesi gereken gerçekler var.

Bugün araştırdığınızda sizde göreceksiniz ki herkes gt250r gibi davranmıyor.
Önce sisteme çok büyük zararlar veriyor. Sadece yapan kişinin düzeltebileceği.

Buna karşılık o firmada çok dolgun maaşlı bir iş ya da para alıyor.

Gt250r nin yaptığı çok masumane bunlara göre.

Unutmayın bilgi değerli bir birikimdir. Ama Parayla kazanamazsınız.
Gosterdiginiz ornek cok guzel. Tesekkurler hocam. Bilginin bedeli olmali.
Hic bi zaman kötü niyetli olmam. Olani da sevmem.
AMAAAA varsa bildigimde bir üstunlügüm bunun hakkini isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Helal olsun hocam

Sagolun hocam. Hem onlari buyük bi dertten kurtardim, hem ben kucuk bi kar elde ettim. Herkes mutlu evimizdeyiz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

Helal olsun hocam

Sagolun hocam. Hem onlari buyük bi dertten kurtardim, hem ben kucuk bi kar elde ettim. Herkes mutlu evimizdeyiz :)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Bende başlığa bakınca gerçekten bir hack olayı var sandım.Hocam sadece sistemdeki bir açığı fark etmişsiniz.Ama iyi niyetinizi tebrik ederim."Artık tek tek server geziyorum. Nerde ne bulabilirim diye..." ama bu konudada sizi kınıyorum.Neyse en azından adamlar size denk gelirse ucuz yırtacaklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst