- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,347
- Konu Yazar
- #21
Bende başlığa bakınca gerçekten bir hack olayı var sandım.Hocam sadece sistemdeki bir açığı fark etmişsiniz.Ama iyi niyetinizi tebrik ederim."Artık tek tek server geziyorum. Nerde ne bulabilirim diye..." ama bu konudada sizi kınıyorum.Neyse en azından adamlar size denk gelirse ucuz yırtacaklar.
İsteseydim herşeyi yapardım hocam. Bir açık nerelere kadar gider siz de biliyorsunuz. Tek tek geziyorum ki, başkalarının eline düşmesinler
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------
Bilginin Değeri Olmazsa Hiçbir Şeyin Değeri Olmazdı Oldukça Başarılı Bir Davranış Şahsen Ben Yapmazdım Acımazdım.https://lh4.googleusercontent.com/p...Bz6839dCYfizvi0S57BfasX9a_L7HCLQ=w480-h266-nc
Yok hocam ben yapamam öyle. Benim anlattığım işin özet kısmı, Adamla ortak noktaya vardıktan sonra arada geçen detaylar konuşmalar iki taraf olarak çok sıcakkanlı idi. Adama istediği zaman ücretsiz Türkçe dil seçeneğini bile ekleyebileceğini söyledim eğer bana dataları gönderirse. Ki seve seve de yaparım. Kendi kullandığım server'dan 1 lira almadan 40 küsür sayfayı çevirip gönderdim. Hem benim, hemde onun müşteri potansiyeli arttı. Türkiyeden eğer birisi ondan satın alırsa destek için beni numaramı veriyor.
Son düzenleme: