- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,347
- Konu Yazar
- #1
Çinliden Nasıl para kazandım :queen:
İlk Cümlede de belirttiğim gibi VAKTİ OLANA, canı sıkılana, bişeyler okumak isteyene daha taptazecik dün yaşadığım bir olay.
Beni az çok forumda bilenler var.
Ben Aliexpress'ten devamlı Araç Takip Sistemi, Dinleme Cihazları, Akıllı Saatler Alır Gerekli işlemlerini yapar satarım.
Kendi cihazını sattığım server'in sayfasında gezerken çoook büyük bir açık buldum.
Kimin, hangi kullanıcı adi ve şifresi olduğunu tek tek görebiliyordum.
İlk başta inanmadım. Böyle bi hata yapamazlar dedim. Sonra Bu şifreleri not alıp sisteme girdim. Ve hepsi de açıldı.
Benim de sattığım cihazlar vardı, benimde kullanıcı adımı herkes görebiliyordu. Bu Sakat bi durumdu.
Satıcıya böyle bir açık olduğunu söyledim. ( Ama nerden bulduğumu söylemedim tabi ki ) :cherry: :cherry:
İnanmadı bana. Olamaz, İmkansız, kendin şans eseri bulmuşsundur. Herkesin ilk standart sifresi aynı dedi. Farklı şifreli bütün kullanıcıları tek tek söyledim. Kendi kullanıcı adı ile girip Whatsapp'tan resmini gönderdim.
Kendi kullanıcılarım da olduğu için çok uzatmadım. Patronuna Selam söyle bana hediye göndersin dedim. Sonra söylerim nerden bulduğumu dedim.
Aradan 10 dk geçmeden Whatsapp'tan yazdı. Sana 2 hediye göndereceğiz dedi. :rendeer:
Dedim ki BEN SENİ YİYERİM YİYER
:bounce: 2 Adet Beleş Takip Cihazını Aldım. :bounce:
Aslında ben değil bir başkası bunu bulmuş olsa idi. Bütün yöneticilerden girip bütün alt hesapları silebilirdi. Bunu yapmamak için 1000 dolleeer para isterdi.
Çooook vicdanlı davrandım.
Dün yine başka bir serverde gezerken farkettim ki, başka bir takip cihazının serveri aynı. Sadece arayüzü farklı.
l: Hemen demo modu ile sisteme girdim. Diğer sistemde şifreyi bulduğum yere bir baktım :queen::queen: olalalala :queen: Hepsi teker teker sıralandı. Bütün kullancı listesinin şifreleri ile beraber fotoğrafını çektim.
Hemen Satıcıya aliexpressten mesaj yazdım. sistemde hata var. senin şifren bu, admin bu. Benim telefon numaram bu. Bana whatsapp'tan yaz.Ben o ara uyumuşum.
1 2 saat sonra whatsappa bildirim yağdırmış kapçık. Selam Dostum, ben Leo,
7 Yıldır biz bu sistemi kullanıyoruz. bugüne kadar kimse bulamadı, sen nerden buldun. Çok zekisin gibi gaz verici laflar yazmış Tabi bu arada Mühendislere de iletmiş benim bulduğumu.
Sistemlerine tekrar girdim adamla konuşmadan önce.. Sonuçta server aynı olunca, mühendis diğer serverda yaptığı satır kapatma işlemini burda da yapınca göremez oldum. Dedim Aferin bulmuşsunuz nerden bulduğumu. Mühendisler buldu dedi. :mrgreen:
Biz dedi sorunu hallettik dedi.. Emin misin dedim. 2600-2700 adet kullanıcı listesinin bir kısmını isimlerini kapatarak gönderdim.
Adam iptal:sunny::sunny::sunny:
Adama sadece tek bir mesaj gönderdim. '' Benim yerimde gerçek bir hacker olsa, şu an senin sistemine girmiş. Şifre değiştirilmiş. bu 2600 kullanıcı adı tek tek silinmiş olabilirdi. Senden de bu iş için 2000 Dolar isterdi, Hiç bişey yapamazdınız. Adminin senin şifreni değiştirmesi için önce kendi şifresini bulması gerekirdi.... Ben hacker değilim. Sadece Takip cihazı satan birisiyim. Çok bir talebim yok. Adresim .......... Kargo parası benden 5 adet takip cihazını gönder. Herşeyi detayı ile anlatayım ve listeleri sileyim dedim.
5-10 dk sonra Gelen mesaj. 5 gps satın alır gibi sipariş ver. ama ödeme yapma. fiyatı ben düzelteceğim.


çoklu resim yükle
Cihazlar elime gelene kadar hiç bir kullanıcının şifresini ve ondan gizli tuttuğum önemli bilgileri silmiycem tabi ki.
Siparişi verdikten sonra, whatsappta yaklaşık 2 saat geyik yaptıkt, Her 200 dolar ve üstü alışverişime 1 GPS, Ben ve alt kullanıcılarımın hiç birinde yıllık ücret olmadan izleme imkanı sunan SUPER USER hesabı sahibi oldum.
Kendi çalıştığım Serverin bana gönderdiği 2 cihazı satıp, 5 Adet cihaz aldım bile. Katlaya katlaya sermaye oluyor.
Çinliler o kadar da akıllı insanlar değil. Artık tek tek server geziyorum. Nerde ne bulabilirim diye...
İlk Cümlede de belirttiğim gibi VAKTİ OLANA, canı sıkılana, bişeyler okumak isteyene daha taptazecik dün yaşadığım bir olay.
Beni az çok forumda bilenler var.
Ben Aliexpress'ten devamlı Araç Takip Sistemi, Dinleme Cihazları, Akıllı Saatler Alır Gerekli işlemlerini yapar satarım.
Kendi cihazını sattığım server'in sayfasında gezerken çoook büyük bir açık buldum.
Kimin, hangi kullanıcı adi ve şifresi olduğunu tek tek görebiliyordum.
İlk başta inanmadım. Böyle bi hata yapamazlar dedim. Sonra Bu şifreleri not alıp sisteme girdim. Ve hepsi de açıldı.
Benim de sattığım cihazlar vardı, benimde kullanıcı adımı herkes görebiliyordu. Bu Sakat bi durumdu.
Satıcıya böyle bir açık olduğunu söyledim. ( Ama nerden bulduğumu söylemedim tabi ki ) :cherry: :cherry:
İnanmadı bana. Olamaz, İmkansız, kendin şans eseri bulmuşsundur. Herkesin ilk standart sifresi aynı dedi. Farklı şifreli bütün kullanıcıları tek tek söyledim. Kendi kullanıcı adı ile girip Whatsapp'tan resmini gönderdim.
Kendi kullanıcılarım da olduğu için çok uzatmadım. Patronuna Selam söyle bana hediye göndersin dedim. Sonra söylerim nerden bulduğumu dedim.
Aradan 10 dk geçmeden Whatsapp'tan yazdı. Sana 2 hediye göndereceğiz dedi. :rendeer:
Dedim ki BEN SENİ YİYERİM YİYER
Aslında ben değil bir başkası bunu bulmuş olsa idi. Bütün yöneticilerden girip bütün alt hesapları silebilirdi. Bunu yapmamak için 1000 dolleeer para isterdi.
Çooook vicdanlı davrandım.
Dün yine başka bir serverde gezerken farkettim ki, başka bir takip cihazının serveri aynı. Sadece arayüzü farklı.
Hemen Satıcıya aliexpressten mesaj yazdım. sistemde hata var. senin şifren bu, admin bu. Benim telefon numaram bu. Bana whatsapp'tan yaz.Ben o ara uyumuşum.
1 2 saat sonra whatsappa bildirim yağdırmış kapçık. Selam Dostum, ben Leo,
7 Yıldır biz bu sistemi kullanıyoruz. bugüne kadar kimse bulamadı, sen nerden buldun. Çok zekisin gibi gaz verici laflar yazmış Tabi bu arada Mühendislere de iletmiş benim bulduğumu.
Sistemlerine tekrar girdim adamla konuşmadan önce.. Sonuçta server aynı olunca, mühendis diğer serverda yaptığı satır kapatma işlemini burda da yapınca göremez oldum. Dedim Aferin bulmuşsunuz nerden bulduğumu. Mühendisler buldu dedi. :mrgreen:
Biz dedi sorunu hallettik dedi.. Emin misin dedim. 2600-2700 adet kullanıcı listesinin bir kısmını isimlerini kapatarak gönderdim.
Adam iptal:sunny::sunny::sunny:
Adama sadece tek bir mesaj gönderdim. '' Benim yerimde gerçek bir hacker olsa, şu an senin sistemine girmiş. Şifre değiştirilmiş. bu 2600 kullanıcı adı tek tek silinmiş olabilirdi. Senden de bu iş için 2000 Dolar isterdi, Hiç bişey yapamazdınız. Adminin senin şifreni değiştirmesi için önce kendi şifresini bulması gerekirdi.... Ben hacker değilim. Sadece Takip cihazı satan birisiyim. Çok bir talebim yok. Adresim .......... Kargo parası benden 5 adet takip cihazını gönder. Herşeyi detayı ile anlatayım ve listeleri sileyim dedim.
5-10 dk sonra Gelen mesaj. 5 gps satın alır gibi sipariş ver. ama ödeme yapma. fiyatı ben düzelteceğim.


çoklu resim yükle
Cihazlar elime gelene kadar hiç bir kullanıcının şifresini ve ondan gizli tuttuğum önemli bilgileri silmiycem tabi ki.
Siparişi verdikten sonra, whatsappta yaklaşık 2 saat geyik yaptıkt, Her 200 dolar ve üstü alışverişime 1 GPS, Ben ve alt kullanıcılarımın hiç birinde yıllık ücret olmadan izleme imkanı sunan SUPER USER hesabı sahibi oldum.
Kendi çalıştığım Serverin bana gönderdiği 2 cihazı satıp, 5 Adet cihaz aldım bile. Katlaya katlaya sermaye oluyor.
Çinliler o kadar da akıllı insanlar değil. Artık tek tek server geziyorum. Nerde ne bulabilirim diye...