V-Rex yollarda! Tim Cameron'un ruya motosikleti

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
isteyen motoru alabilir, ben bentley ve kızı alırım ztn motor 1 kişilik zor sığarız :cherry:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
bunu alırsak birde güvenliğini sağlamak lazım heleki istanbul gibi bir yerde :D
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
9
bu tim cameron ile amcaoğlu olmak istiyorum :))) belki beleş yapar bi tane, kırmaz amcaoolunu :))..yoksa anca resimlere bakar dururuz..
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
o makinanın üzerinde seyahat ettiğnizi düşünsenize bütün bakışlar üzerinizde süperrrrrrrrrrrr
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
39
sanırım V-rod motoru koymuşlar...
iyi de çekiş sistemini nereye gizlemişler onu merak ettim...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1
Gerçekten harika makina. Böyle güzel şeyleri görünce iyiki üye olmuşum diyorum. Teşekkürler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel makina..Ama sanki bi acaiplik var....Bize gelmez....
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Yeni resimler:

c01.jpg

c02.jpg

c03.jpg

c04.jpg

c05.jpg

c06.jpg

c07.jpg

c08.jpg

c09.jpg

c10.jpg

c11.jpg

c12.jpg

c13.jpg

spec.jpg


Kaynak: http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/07/travertson/vrex/v.htm
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
yav bu motoru alana pılıclerı bedava verıyorlarmı :cherry: makıne ıcın benden 10 ustunden 4 bu tıp bır cıhazla uzun yol almanız sızı bence yorar ayrıca sehır ıcındede kullanılabılır bır goruntusu yok tamamen bır goruntu maksatlı uretım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst