V Motor Sahibi cinliler.

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Tam doğrusu nedir bilmiyorum ama V2 yada V-twin motor sahibi motosikletler hangileridir?

Bilgidim kadarı ile bunların titrişimi daha az oluyor yanılıyorsam düzeltin lütfen. iyi titreşimsiz diye ucuk fiyatlı markalar olmasın lütfen öncelik Düşük fiyat , ekonomik olması, bana uygun olması ( Boyum:1,80 - kilom:88 ).
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Çinli: Bisan-Lifan 250cc var benim bildiğim...V motora sahip Virago çinlisi:p:p:p
Selamlar...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway supershadow 10 numara
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kendı makınamdan cok memnunum =))
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bisan'ın 250cclik chopper modelinin çok iyi olduğunu duydum. Hem rahat, titreşim çok azmış duyduğuma göre. Hemde kaliteliymiş.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
titreşimin olmaması icin V2 olmazsa olmaz mı? Tüm cinliler titrer mi?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bisan....
Keway.....
Monero.....
Bu markalarda V motor var..250cc..::belge:: :cherry:

titreşimin olmaması icin V2 olmazsa olmaz mı? Tüm cinliler titrer mi?

Paralel çift silindirlerde 2 pistonda aynı anda inip-kalktığı için titreşim
vardır..Tabi bu sistem sadece Çinli motosikletlerde..


Normal çift silindirde pistonlardan biri inerken diğeri çıkar..
Ama Çinliler bunu yapmamış.Ve titreşim had safhada...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bisan....
Keway.....
Monero.....
Bu markalarda V-Twin motor var..250cc..::belge:: :cherry:



Paralel çift silindirlerde 2 pistonda aynı anda inip-kalktığı için titreşim
vardır..Tabi bu sistem sadece Çinli motosikletlerde..


Normal çift silindirde pistonlardan biri inerken diğeri çıkar..
Ama Çinliler bunu yapmamış.Ve titreşim had safhada...:bounce:


o zaman cinli alcaksak tek silindir alalimda %50 karimiz olsun :queen: bende biri inerken biri cikardiye dusunuyorum o zaman cift silindirin espirisi ne ki? O arayı doldurmak icin mi cift silindir yapmışlar??
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu durumda da en az titreşim hangisinin demek te cok sacma olcak sanirim satarlarken V-Twin vigaronun yandan y.... falan , aynısı performans falan diyorlar hikayemi yani bu durumda. Cift silindir olmasinin hicbir espirisi yok yani bumudur?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bisan....
Keway.....
Monero.....
Bu markalarda V-Twin motor var..250cc..::belge:: :cherry:



Paralel çift silindirlerde 2 pistonda aynı anda inip-kalktığı için titreşim
vardır..Tabi bu sistem sadece Çinli motosikletlerde..


Normal çift silindirde pistonlardan biri inerken diğeri çıkar..
Ama Çinliler bunu yapmamış.Ve titreşim had safhada...:bounce:

Peki paşam, bunlardan biri inerken, yukarı çıkan sonradan aşağı iniyormu orda mı kalıyor?.....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
degişmeli silindirler 2 tur biri atıo 2 tur dieri aşınma az olsun die :D
bisan kullandm jinluna göre cok daha az titriyo ama jnlunn heyveti yoktu =)
bisan iyidir derim.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Peki paşam, bunlardan biri inerken, yukarı çıkan sonradan aşağı iniyormu orda mı kalıyor?.....:queen::queen::queen::queen::queen:

Abi çift silindir 4 zamanlı çalışma sistemini biliyorsun..:wiinkk:

'' Her çıkışın bir inişi vardır..Yeterki çıkarken inişi düşünmeli.Ona
göre hareket etmeli...:queen::queen:''

.

İşte Çinli Çift silindir 4 zamanlı motorların çalışma prensibi..
1.ci silindir emiş ve sıkıştırma yaparken,( yukarıda emiş -aşağıda egzos)

2.ci silindir patlama ve egzos çıkışı yapar.. ( yukarıda patlama aşağıda sıkıştırma)
.
ciftsilindir4zamanlhu7.gif


Peki paşam, bunlardan biri inerken, yukarı çıkan sonradan aşağı iniyormu orda mı kalıyor?.....:queen::queen::queen::queen::queen:

Beyi fırtınası dersi kimseyi sarmadı anlaşılan..:silent:

Herkeste Japon motosiklet var ya..Belki ondan ilgi çekmemiştir..:p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bisan türk malı :)

ramzeyle birlikte türkiyede üretlien tek marka..

sadece kalıplar yurt dışında yaptırtılıyor oda vakitten kazanmak için..

dostum ya hayatında bisan görmemişsin ya da gördüğüne dikkat etmemişsin:)
benim motorum bisan-lifan 250 gel bak nerde yapılmış

Bu durumda da en az titreşim hangisinin demek te cok sacma olcak sanirim satarlarken V-Twin vigaronun yandan y.... falan , aynısı performans falan diyorlar hikayemi yani bu durumda. Cift silindir olmasinin hicbir espirisi yok yani bumudur?

Keeway yada bisan V twin al.Titreşim nasıl oluyo diye merak ettiğinde tek silindirli motor sahiplerine sorarsın:)

Bisan yada Keeway dışındaki çinlilere yaklaşma bile.Aralarında çok ciddi kalite farkı var.
Ben de 180 86 kg yum ama motor benim gibi 2 kişiyi rahatlıkla her rampada taşıyabilecek güç ve torka sahip
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
burada bir hata var..her V motor V-twin değildir.
yani gördüğünüz her V motor , V-twin motor çalışma sistemini ve bazı yönlerden farklı olmasını karşılamaz. kaldıki söz konusu marka ve modeller kesinlikle V-twin değildir.
V-twin motorların en önemli özelliği kranka tek pin ile bağlanmış olmasıdır.
buda her şeyi tamamen değiştiriyor.sesi dahi farklıdır.
bilinenlerin içinde harleyi ve honda shadowu örnek verebilirim.
suziki cruiser modelleri, yamahanın dragı V motordur. ama V twin değildir.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
V motor sıralı 2 silindirliden daha az titreşimli değildir.
motorda pistonun yukarı çıkıp inmesi değil patlamalar titreşime neden olur.
sıralı 2 silindirlide V motora göre senkron daha iyidir.
Bu konular daha öncede konuşuldu herkes kendi bildiğinde ısrar ediyor.
V motorun amacı dar alana yüksek hacim sığdırmaktır. Honda rebel sıralı 2 silindirli Yamaha virago V motorludur. Viragonun görünüşü daha güzeldir ama Rebelde kötü motor değildir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bilmedigim yeni seyler ögrendim ben V-twinle V motorou ayni saniyordum ve tek noktadan baglanıyor saniyordum ama arkadasların dedigin ve resimdede gördügüm de düşüncemin kel alaka olduğunu gördüm :S

Peki Düzensiz motor nedir öyle birşey duydum hani şu harleylerin sesinin her seferinde farkli cikmasi sanki bir an stop edecekmiş gibi olması arkadaşın dediine göre asil V-twin o mudur??? :silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Peki Düzensiz motor nedir öyle birşey duydum hani şu harleylerin sesinin her seferinde farkli cikmasi sanki bir an stop edecekmiş gibi olması arkadaşın dediine göre asil V-twin o mudur??? :silent:


V-TWİN i kelime anlamı ile açacak olursak ikiz,ikizlerden biri gibi anlamı vardır.nasılki tek yumurta ikizleri ile birer saat ara ile dünyaya gelen ikizler farklı ise.
buradaki twini tek yumurta ikizleri yerine koyun..bu motora bu ismin konmasının sebebi pistonların kranka tek pin ile bağlanmış olmasıdır.ki ikizin yani twin kelimesi yerine otursun.
kranka çift pin ile bağlanmış olan v motorların çalışması daha düzgündür,düzenlidir,titreşimde pek görülmez.
ancak tüm bunların olması motorun çok daha sorunsuz olması anlamına gelmez.
evet teknik anlamda daha iyi görünse bile bir cruiser motosiklet söz konusu olunca yolda birşeyler eksik demektir.ahenk ,ses, bir seromoni eksik olacaktır..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst