- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar bayramda ortalama 1000 klm yol yapmayı düşünüyorum çankırıya gidip gelicem..tek kişi.motorum sorun çıkarcağını sanmıyorumda gerçi kısmet işi de lastiklerimin dublex olmaması bende sıkıntı yapıyor..köpükte işe yaramıyormuş.. bilen arkadaşlar sizce sorun yaşarmıyım malum bayram zamanı yolda kalmak... düşünmesi bile kötü..