uzun yolda lastik sorunu...

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
slm arkadaşlar bayramda ortalama 1000 klm yol yapmayı düşünüyorum çankırıya gidip gelicem..tek kişi.motorum sorun çıkarcağını sanmıyorumda gerçi kısmet işi de lastiklerimin dublex olmaması bende sıkıntı yapıyor..köpükte işe yaramıyormuş.. bilen arkadaşlar sizce sorun yaşarmıyım malum bayram zamanı yolda kalmak... düşünmesi bile kötü..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
eskilen dublex lastik mi vardı .. bu kadar takıntılı olma yoksa seni bıyıklıya havale ederim...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Dua et kardes. Baska caren gercekten yok. Yolda patlasa yandin. Bence durum varsa lastikleri degis.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
lastıklerinin durumu nasıl dişleri varsa hiç korkma
lastikler iyi durumda ama çin işi..

eskilen dublex lastik mi vardı .. bu kadar takıntılı olma yoksa seni bıyıklıya havale ederim...
muhterem yorumunu yazar birazdan..:)

Dua et kardes. Baska caren gercekten yok. Yolda patlasa yandin. Bence durum varsa lastikleri degis.
öle bi şansım yok şu an...

malesef..:santa:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
sen sağlam çık yola yeter, biz ayvalık'a gittik biliyorsun geçen ay 1400 km yol yaptık benimkide tubeless değil birşey de olmadı.. şans işi.. yolun açık olsun
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
bence patlayan lastiğin nasıl tamir edildiğini öğrenip ekipmanlarınızı yanınızda bulundurun. bence çok zor bir iş değil. böylece içiniz hep rahat olur.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Köpük iç lastiklidede gayetde güzel işe yarıyor Mezit kardeşim :cat: hiç endişen olmasın birebir başımdan geçti oğlumla beraber cupla Çavdarhisar gezisi yaparken arka lastik patladı sıktım köpüğü şişti teker 26 km sonra tamirciye kadar sorunsuz gittim :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sen sağlam çık yola yeter, biz ayvalık'a gittik biliyorsun geçen ay 1400 km yol yaptık benimkide tubeless değil birşey de olmadı.. şans işi.. yolun açık olsun
benim güzargah sıkıntılı..bise bayram tatili..
bence patlayan lastiğin nasıl tamir edildiğini öğrenip ekipmanlarınızı yanınızda bulundurun. bence çok zor bir iş değil. böylece içiniz hep rahat olur.
kolay olacağını sanmıyorum koca lastik :)
Köpük iç lastiklidede gayetde güzel işe yarıyor Mezit kardeşim :cat: hiç endişen olmasın birebir başımdan geçti oğlumla beraber cupla Çavdarhisar gezisi yaparken arka lastik patladı sıktım köpüğü şişti teker 26 km sonra tamirciye kadar sorunsuz gittim :bounce:

normal lastikçilerde yaparmıki amet ağa...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
aga patlarsa köpüğü siboptan sıkıyorsun lastiği şişiriyorsun sonra yoluna devam ediyorsun :cat: bu kaddar :cat: he varacağın yere vardığın zaman motosiklet tamircisine gidiyorsun lastiği söktürüp yeni bi şamriyel alıp taktırıyorsun :cat: iç lastikliye olmuyor dedikleri bu şamriyelin değişmesi gerektiğinden olsa gerek şamriyeli değiştiriyon yani :wiinkk: (zaten normaldede yama yerine değiştirmen önerilir şamriyeli) :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
aga patlarsa köpüğü siboptan sıkıyorsun lastiği şişiriyorsun sonra yoluna devam ediyorsun :cat: bu kaddar :cat: he varacağın yere vardığın zaman motosiklet tamircisine gidiyorsun lastiği söktürüp yeni bi şamriyel alıp taktırıyorsun :cat: iç lastikliye olmuyor dedikleri bu şamriyelin değişmesi gerektiğinden olsa gerek şamriyeli değiştiriyon yani :wiinkk: (zaten normaldede yama yerine değiştirmen önerilir şamriyeli) :bounce:
kafam çok karışık kötahyalı...tecrübe olmayınca...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kafa karıştıracak bi durum yok yanına bir adet lastik tamir köpüğü alıyorsun o kadar :wiinkk:

hee birde lastiğinin patlayacağını aklına hiç ama hiç getirmiyorsun :wiinkk: -bknz- murphy kanunları - :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Kafa karıştıracak bi durum yok yanına bir adet lastik tamir köpüğü alıyorsun o kadar :wiinkk:

hee birde lastiğinin patlayacağını aklına hiç ama hiç getirmiyorsun :wiinkk: -bknz- murphy kanunları - :cherry:
bide gitmeye mecburum çoluk çocuk ana baba hepsi memlekette bizim oraya küçük mübüsler gidiyor çekilir gibi değil..of puf olayı...
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
43
Cok sorun olacagini sanmiyorum. Cankiri yazmissin bende bayramda ilgazda olacam gelirsen beklerim
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bukadarcokkorkuyorsanyolacıkma.comklavyeninSpacetusubozulmusbuarada.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
34
arkadaşlar bu dubleks lastikde tamir köpüğünü kullanınca lastiğe bi zararı olmuyomu hiç içi temizleniyomu sonra veya bazıları sibobutıkıyo falan diye söylüyolar aklıma takılan bişey daha miktar nasıl ayarlanıyo yani lastik basıncı köpükle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst