Arkadaşlar, böyle bir konuya bu kadar insanın yoğunlaşması gerçekten üzücü ve üzüldüm. Farklı konularda başlıklarda daha önemli konulara dikkat çekmeye çalıştım fakat görüyorum ki! Bir hayvan kadar, insanın değeri yok. Şunu unutmayınız ki dünya üzerinde bulunan herşey insanoğlunun hizmetine sunulmuştur. Hayvanlar değil biz insanlar yaptıklarımızdan sorguya çekileceğiz. Elbetteki bu hayvanlara eziyet yapılacak anlamına gelmez.
Tamam hoş bir olay değil bir canlının öldürülmesi. Peki, her gün Irakta, Filistinde çocuklar, mağsum insanlar öldürülüyor, askerlerimiz şehit ediliyor, trafik kazalarında kardeşlerimiz ölüyor, aynı tepkiyi veriyor musunuz?
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16934
böyle bir başlıktan haberiniz var mı? Kaçınız destek verdi?
Akaltekeye katılmamak elde değil.
Emniyet ve ordu mensuplarının silah taşımasına gelince, şunu unutmayın ki, bizim haberdar olmadığımız bir çok olaydan onların önceden haberi var, bizlerden daha fazla tehtid altındalar ve senin benim güvenliğimiz için rahat uyuyabilmemiz için hizmet veriyorlar.
Bu konuya cevaben ne demem gerekiyor? Allah rahmet eylesin mi?
Yanlış anlamayın ve kusura bakmayın, bir köpeğin ölümünden daha önemli konular var lütfen biraz duyarlı olalım.