- Katılım
- 20 Eyl 2006
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #1
Herşey babamın iş yerine bağırarak girmesiyle başladı..!
Yeter artık binmeyin şunaaaaaa :salut::salut::salut::salut::salut:
Bi an deliye döndüm hayır mı baba...
Çıkta dışarıya da gör !!!!!!!!
Dışarıda korkunç bi manzarayla karşı karşıya kaldım
ale:
ale:Ufak bi scoter iki kişi üzerinde en ufak koruma yok
ale: kaldırıma çarpınca yan yatmış motor arkadan gelen hızlı araçlar üzerinden geçmiş 2 kişi yerde paramparça beyinleri akmış vaziyette
ale:
ale: Görünce gözlerimden yaş geldi :salut::salut:Anlatırken bile gözlerim doluyor:silent::silent: 2 ocagın ateşi söndü.İki ailenin çocukları babasız kaldı eşleri kocasız kaldı
ale:Allah ailelerine yardım eylesin Sabırlar versin.Allahtan rahmet diliyorum ölen kardeşlerimize.
Böyle bi durumu görmüş olan ailemin halini düşünemiyorum.Babam karakara düşünüyo oturmuş.Çaktırmadan kapının önünde duran motoruma bakıyo içi sızlıyo,Allah bilir aklından neler geçiriyo bilmiyorum.Bazen düşünüyorum benim bu kadar acı çektirmeye hakkım var mı diye ama bırakamıyorumda motoru .Lütfen korumasız binmeyelim arkadaşlar.Belkide kafalarında kask olsaydı kurtulabilirlerdi
ale:
ale:
ale:
ale:
ale: Çok kötü durumdayım bagışlayın :salut::salut::salut::salut:
Bi kaç foto atacagım.Kaza köprünün altında oldugu için aşagıya inemedik yukarıdan baktıktam cesetlerin fotolarını atmayacagım.Sadece ortamın bi kaç fotosunu atayım :salut::salut::salut:
Yer devlet hastanesi,Tilmen hotel ve ravanda hotel üçgeninin tam ortası köprünün altı
Kaza kangoo nun ön tarafında gerçekleşmiş ve çekicideki transit kazaya karışanlardan
ale:
Gazeteciler yakından fotosunuda çekti belki yayınlarlar,Savcılıktan felan gelinip epeyce bi incelemenin ardından kaza yapan motorsikleti ve cesetleri götürdüler.
Acaba tanıyan eden var mı arkadaşlar
ale:
ale: Allahtan rahmet yakınlarına sabır diliyorum
ale:
ale:
Yeter artık binmeyin şunaaaaaa :salut::salut::salut::salut::salut:
Bi an deliye döndüm hayır mı baba...
Çıkta dışarıya da gör !!!!!!!!
Dışarıda korkunç bi manzarayla karşı karşıya kaldım
Böyle bi durumu görmüş olan ailemin halini düşünemiyorum.Babam karakara düşünüyo oturmuş.Çaktırmadan kapının önünde duran motoruma bakıyo içi sızlıyo,Allah bilir aklından neler geçiriyo bilmiyorum.Bazen düşünüyorum benim bu kadar acı çektirmeye hakkım var mı diye ama bırakamıyorumda motoru .Lütfen korumasız binmeyelim arkadaşlar.Belkide kafalarında kask olsaydı kurtulabilirlerdi
Bi kaç foto atacagım.Kaza köprünün altında oldugu için aşagıya inemedik yukarıdan baktıktam cesetlerin fotolarını atmayacagım.Sadece ortamın bi kaç fotosunu atayım :salut::salut::salut:
Yer devlet hastanesi,Tilmen hotel ve ravanda hotel üçgeninin tam ortası köprünün altı
Kaza kangoo nun ön tarafında gerçekleşmiş ve çekicideki transit kazaya karışanlardan
Gazeteciler yakından fotosunuda çekti belki yayınlarlar,Savcılıktan felan gelinip epeyce bi incelemenin ardından kaza yapan motorsikleti ve cesetleri götürdüler.
Acaba tanıyan eden var mı arkadaşlar