- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Altaki videoyu gördüm ve bir anda uzaktan kumanda ile motosikleti ateşlemek bana çok anlamsız geldi .
[YT]yDN4H79kZp4[/YT]
ve anladım ki ben eski tip bir kullanıcıyım üzerine oturup kontağı cevirenlerden ve hafif gaz verip bundan mutlu olan biriyim :mrgreen: Sizin fikriniz nedir?
Belkide ayak marşı bile farklı güzel olabilirdi. :queen:
[YT]yDN4H79kZp4[/YT]
ve anladım ki ben eski tip bir kullanıcıyım üzerine oturup kontağı cevirenlerden ve hafif gaz verip bundan mutlu olan biriyim :mrgreen: Sizin fikriniz nedir?
Belkide ayak marşı bile farklı güzel olabilirdi. :queen: