açıkcası ayakla yüklenerek çalıştırmanın zevkini hiçbirşey vermez şahsıma, bu daha çok motosikleti gündelik koşuşturmaca içerisinde kullanan kişiler için bir zaman kazanma aygıtı gibi geldi bana.
bu arada tek silindir 150 cc motorun sesi nasıl oluyor da böyle güzel çıkıyor analamadım, fikri olan var mı?
bu arada tek silindir 150 cc motorun sesi nasıl oluyor da böyle güzel çıkıyor analamadım, fikri olan var mı?