Uzaktan Kumanda ile motoru ateşlemek.

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
açıkcası ayakla yüklenerek çalıştırmanın zevkini hiçbirşey vermez şahsıma, bu daha çok motosikleti gündelik koşuşturmaca içerisinde kullanan kişiler için bir zaman kazanma aygıtı gibi geldi bana.

bu arada tek silindir 150 cc motorun sesi nasıl oluyor da böyle güzel çıkıyor analamadım, fikri olan var mı?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim arkadaşım kanuni rokkoya yapmıştı alarmla birlikte takılan bi sistemdi :)

Ben ,olum şunu calıştırda bi tur atayım dediğimde arkadaşım calıştırırdı tam üstüne bindiğimde gıcıklığına kapatırdı kontağı.:salut:

Bu olayı üstünde giderken eğer kumandanın cektiği uzaklıktaysa da yapıyordu :queen:

Senin arkadasda piskopatmış ::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst