Uykusuzluk problemine çözüm önerisi olanlar?

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaşlar merhaba...

Son zamanlarda uykusuzluk sorunu çekiyorum, normalde gece yatmayı sabah kalkmayı sevmeyen bir insandım ama 1-2 aydır uyuyamıyorum...

Ne yaparsam yapayım uykumu düzene sokamadım, en erken yatmam sabaha karşı saat 4'ü geçiyor...

Eskiden gündüz uyuyarak telafi ederdim artık onu da yapamıyorum...
:pr:
Şu anda da hala uyuyamamış durumdayım... :silent:

Benim çektiğim sıkıntıyı çeken ya da çözüm önerileri olan varsa sevinirim, iyi geceler... Pardon iyi sabahlar... :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Arkadaşlar merhaba...

Son zamanlarda uykusuzluk sorunu çekiyorum, normalde gece yatmayı sabah kalkmayı sevmeyen bir insandım ama 1-2 aydır uyuyamıyorum...

Ne yaparsam yapayım uykumu düzene sokamadım, en erken yatmam sabaha karşı saat 4'ü geçiyor...

Eskiden gündüz uyuyarak telafi ederdim artık onu da yapamıyorum...
:pr:
Şu anda da hala uyuyamamış durumdayım... :silent:

Benim çektiğim sıkıntıyı çeken ya da çözüm önerileri olan varsa sevinirim, iyi geceler... Pardon iyi sabahlar... :p

Ayni dertten bende de var.
Uyku gelmiyo geldigi zamanda rahat birakmiyor en az 20 saat uyuyorum.

27 saat araliksiz uyudum arkadaslar merak edip aramislar evi annem zorla uyandirmisti.

3 senedir falan bu durum boyle daha bi hafta boyunca ayni saatte yatip ayni saatte kalkma isini beceremedim en fazla 2 gun suruyor sonra ya hic uyku yok yada zombi modundayim.

Vitamin aldim duzenli olarak etki etmedi.Sinir ilaci Xanax diye bi ilac var doktor verdi o da gecirmedi uyku ilaci kullandim o da etkilemiyor.

Uyumak icin 3-4 saat yatakta gozlerim kapali bekliyorum gram uyku yok bastirdigi zamanda en az 10 alarm arka arkaya kuruyorum ki uyaniyim.

Doktor stres yapma rahat olmaya calis duzenli beslen vs vs gibi seyler dedi, doktor maasi her ay cebime girse bende stres yapmam ama iste...
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
yorulmanız gerekiyor
gün içinde iyice yorulana kadar çalışınız
örneğin spor yapınız
gün içinde 1-2 saat spor yapın yarım saat veya 1 saat ara verin tekrar 1-2 saat spor yapın
bu şekilde akşam 6'ya kadar spor yapın
daha sonra sıcak bi banyo yapın
ardından kendinize iyi bir akşam yemeği çekin
zaten yorgun ve bitkin olduğunuz için tv veya bilgisayara fazla bakamayacaksınız
yattığınız odada kesinlikle bilgisayar veya tv gibi elektronik eşyalar olmayacak
var ise hepsi fişten çekilir derece kapatılacak
yatak odanız karanlık ve sessiz olacak
emin bu durumlarda o gece rahat uyuyacak ve sabaha dinç kalkacaksınız
iyi uykular şimdiden

ek: spor yani yorulana kadar çalışmak kafanızda olan aklınıza takılan düşüncelerden sizi arındırmaya yarayacak ve size özgüven verecek
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
@@@Metci@@@
Bilgisayarı bulunduğun odadan çıkarman gerekiyor.
Bende sabah 8 de işe gideceğim halde saat 5 lere kadar oturur güneş doğunca yatardım.
İnternette tavla, msn, face forum derken bi bakıyosun sabah 4 olmuş, gözün biraz daha internete dalınca bi bakıyosun saat 5 :mrgreen:
Bilgisayarı bulunduğun odadan kaldırırsan, bilgisayarın olduğu odada yatmazsan ilk günler biraz sıkıntı çekersin ama sonradan herşey yerli yerine oturur. :cat:
denemesi bedava :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Mehmet abi evlenmedne öncede böleydin hani evlendikten sora dicektim ama :):
Ama evlenmeden öncede böleydin bende öleyim bulursan çağresini banada çıtlat
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Atarax iç. Bir antihistaminik (alerji ilacı) olan atarax, bana doktor yakınım tarafından tavsiye edilmişti. 2 küsur liraya satılıyor, ama bir uyku ilacı değil, içiyorsun uyuyorsun. Birkaç gün iç ve uykunu düzene sok sonra zaten kendiliğinden uykun geliyor. Denemeni öneririm.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Yaklaşık 4 sene öncesıne kadar aksamları uyku cekebılıyordum. Son 4 yıldır gunde en fazla 4 cok hasta olursamda 5-6 saat uyuyorum. Denemediğim yol,yöntem,ilaç kalmadı. Ne yapsam boş bir türlü uyuyamıyorum. İlaç fayda etmiyor, 1-2 gun icki içerek uyumayı denedım ertesı gun yanıma kalan uykusuzluk ve bas agrısı oldu yane oda fayda etmedı :)
Bir arkadasın dedıgı bilgisayarsız odada yat yöntemınıde denemıstım. Komple kaldırmıstım pc yi yine fayda etmedı :D Artık akısına bıraktım herseyı mutluyum böylede :D
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@ volkanix:
Spor işini deneyeceğim teşekkür ederim;
ancak sıcak bir banyo yapamam çünkü görev yaptığım köyde su yok, haftasonları ilçeye gidiyoruz banyo için vs...
Güzel bir akşam yemeği de zor malum bekar evi :)

@ GT250rAlanya:
Evet bilgisayarı odadan çıkarıp kullanım süresini olabildiğince azaltacağım... Teşekkürler...

@ Birkannn:
Birkan evlendim ama eşimi getiremedim çalıştığım yere malum şartlar :)

@ forevermore:
Teşekkürler ama ilaç olabildiğince kullanmayan birisiyim, son çare olarak olabilir...

Ayrıca bu gece hiç uyumadan güne devam ediyorum malesef...
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Görev yaptığınız yeri biliyorum, konunuza dikkat etmiştim..
Bulunduğunuz yerde bilgisayarsız bir ortam ve spordan başka bi seçenek gözükmüyor farklı aktivetelerde bulunup bu uykusuzluk sorununu ortadan kaldırmanız için.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
fight club' u izle
ama orda gördüğün herşeyi yapma :)
şaka bir yana spor ve huzur lazım sana
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bilgisayarı kullanma alışkanlığını deyiştir. kitap okuma alışkanlığı kazan kitap okuma alışkanlığın varsada çok erken başla okumaya. bunlar kesin çözüm değil ama çok etkili yardımcı yöntemler.
bende çekiyordum uykusuzluk strese bağlı olduğuna emin olduğumda doktora gittim bir damla yazdı. ucuzda ihtiyaç duyduğumda alıyordum derken olay yerine oturdu.
spor olarakta squach yapmanı öneririm adamın iflahını kesiyor. kesin uyursun
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
1. Her ne olursa olsun gündüz 7 den geç uyanma.
2. Asla gün içinde uyuma hatta uyumaya bile yeltenme
3. 23:00 den sonra pc başında oturma.
4. Diğer arkadaşların dediği gibi gün içinde bedenen ya da beynini yoran bişeylerle uğraş.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Atarax iç. Bir antihistaminik (alerji ilacı) olan atarax, bana doktor yakınım tarafından tavsiye edilmişti. 2 küsur liraya satılıyor, ama bir uyku ilacı değil, içiyorsun uyuyorsun. Birkaç gün iç ve uykunu düzene sok sonra zaten kendiliğinden uykun geliyor. Denemeni öneririm.

Test edilmiştir tarafımdan..
Öküz çarpmışa döndürür insanı..Yan etkisi önemsiz derecede..
Gene de neticede kimyasal..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst