Üşüyorum Yaww...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bak , eskişehiri bilenler daha iyi anlar beni , abi burada ; eşşek donduran soğuğu var...:cyclopsan
Bende ... yaw bak yine söylettiniz ; bizim osmana bişey olacak diye korkuyom.:pr:
Motora binmeden de edemiyom.:p :p :p
İşte kafama takıldı bu mesele???:queen: :silent:
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
43
benim osmana bisi olmuyoda... cigerlerden korkuyorum eger bi usutursek ilerde naneyi yememek icin hic bi sebep kalmiycak valla.. bide artislik olsun diye benim kalin yagmurlugu giymiyorum.. kot mont veya ona benzer ruzgar alan montlari giyiyorum... Hayirlisi bakalim.. ilerde gorcez anyayi konyayi.. Saygilar
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
özel motor giysileri bunun için kesin çözüm heralde bugün fiyatlarını sordum alt 170 üstü 200 euro civarlarında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst