- Konu Yazar
- #21
Bak , eskişehiri bilenler daha iyi anlar beni , abi burada ; eşşek donduran soğuğu var...:cyclopsan
Bende ... yaw bak yine söylettiniz ; bizim osmana bişey olacak diye korkuyom.
r:
Motora binmeden de edemiyom.
İşte kafama takıldı bu mesele???:queen: :silent:
Bende ... yaw bak yine söylettiniz ; bizim osmana bişey olacak diye korkuyom.
Motora binmeden de edemiyom.
İşte kafama takıldı bu mesele???:queen: :silent: