Üşüyorum Yaww...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar.

Yaw ben scooter kullanıyorum , diğer motorlarla pek uğraşmadığım için scooter için sizlere 10 puanlık bir soru :mrgreen:
Scooterlara oturduğumuz zaman , her ne kadar korunsakta ayaklarımız ve cinsel organımız , soğuk ve rüzgara doğrudan maruz kalıyor.:pr:
Bu soğuk ve rüzgar ileride elbette bizlere sorun yapacaktır...

Acaba nasıl korunmamız lazım , veya giysi konusunda ne yapmalıyız...:silent:

Bu soruya bilhassa , mesleği doktor olan site üyelerinden cevap alalım...:silent:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
don giy altına :queen: şaka bi yana çift kat giysiler daha koruyucudur bu bakımdan.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Bide iyi yanından bakalım cinsel organımızın soguk olması üretim için faydalı :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
51
ortağım deri pantolon ceket falan giy bide sanayide çalışanlar pekmez içiyormuş sıcak tutması için oda olabilir...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
benim öyle bir sorunum olmadı şimdiye kadar içlik dedikleri yünlü uzun don denmezde eşofmanın daha dar olanı neyse adı ondan giyiyorum üstüne de kayak pantolonu teflon,su geçirmiyorki soğuk geçirsin,ayaklarada bot üste deri mont bitti zırh gibi oldu kurşun bile geçmez:p
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
İşte motosiklet pantolanlarının bir görevi de bu gibi sorunları çözmek..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Özel kıyafet alacaksınız. Yaklaşık 700-800milyona güzel birşey alırsın. 4 mevsimlik.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
MoToR' Alıntı:
benim öyle bir sorunum olmadı şimdiye kadar içlik dedikleri yünlü uzun don denmezde eşofmanın daha dar olanı neyse adı ondan giyiyorum üstüne de kayak pantolonu teflon,su geçirmiyorki soğuk geçirsin,ayaklarada bot üste deri mont bitti zırh gibi oldu kurşun bile geçmez:p

Uzun dona TIMAN deniyo abi.Gayet sıcak tutarda iş tutması değil içeri rüzgar almamak.Özel giysi daha mantıklı gibi.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraderim deri pantalon giyceksin o zaman sorunolmaz
fazla kalın yünlü bişiler giyersen terleme yapar ve rüzgar alırsa o zaman romatizma yapar diye biliyorum
bir duble kanyak yada belli yerlere gres yagı sür :) şaka
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
evet deri mantıklı benim dizlerim üşüyodu altıma tayt giyiyorum bide onun üstüne dayıma diktirdiğim deri dizliklerim var onları takıyorum yağmur çamur işlemiyor.Tercihen komple deri pantolon giyebilir dayım kendine yapmıştı ben rengini beğenmedim yalnız bunun için bi kot pantolonunu parçaladı. ama soğuk işlemiyo ikimizede. Bursa yolunda donuyoduk eskiden şimdi çok iyi.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Avcı tulumu aldım, göğüs hizasına kadar geliyor, bahçevanların giydiği tipten.
Nasıl tarif edeyim? İçi kaz tüyü doldurulmuş kabanlar gibi.
Bu seferde LAHANA gibi kat kat oluyor insan
Tek çözüm motora binmemek galiba.
Ben de çok üşüyenlerdenim
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
viper_1' Alıntı:
Selamlar.

Yaw ben scooter kullanıyorum , diğer motorlarla pek uğraşmadığım için scooter için sizlere 10 puanlık bir soru :mrgreen:
Scooterlara oturduğumuz zaman , her ne kadar korunsakta ayaklarımız ve cinsel organımız , soğuk ve rüzgara doğrudan maruz kalıyor.:pr:
Bu soğuk ve rüzgar ileride elbette bizlere sorun yapacaktır...

Acaba nasıl korunmamız lazım , veya giysi konusunda ne yapmalıyız...:silent:

Bu soruya bilhassa , mesleği doktor olan site üyelerinden cevap alalım...:silent:
:queen: :queen: bunudamı görecektim,demek cinel organın üşüyor vah vaaah,durum çok kötü,ilerde sorun yapar tabii yapmazmı...yaw canım kardeşim bak en elastiki yapıya sahip organın cinsel organındır merak etme kolay kolay bişi olmaz,ciğerlerini üşütürsen ölebilirsin,böbreklerini üşütürsen nefrit olabilirsin,ama cinsel organın üşürse bişi olmaz kolay,üşütünce kötü olacak bir organ değil orası...hay allahım yaa,:queen: korkma korkma oraya bişi olmaz.....
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
452
Kısıtlı bütce için amele yağmurluğu dedikleri takımlar var alt üst takım bildiğin naylon benim çok işime yaradı, ama Eskişehir in soğuğunu kesermi bilmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst