Ustalar Motorum Ayvayı Yedi Öldü

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
servis konusunda bende aynı duruma düşmüştüm benim sorunum karbüratördendi.. garanti maranti hikaye oluyordu her gitmemde 100 yl bayılıyordum yine yapamıyorlardı.. en son adam gibi bi ustaya gittim servise verdiğimin yarısını verdim hemde karbüratörü değiştirdim.. sorun düzeldi.. :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
aslında buna benzer bir sorun bende de oluyordu o da benzin bitipte yedek depoya aldığımda once çekişten düşüyor sonra ara ara çalışıyor sonrada hiç çalışmıyordu ne zaman benzin alıyorum o zaman düzeliyor bende depoyu söktürüp temizlettim motor düzeldi söktüreceğim zaman depo fuldu bende ziyan olmasın diye depodaki benzini çektim ( kolay değil 10 litre ) öteki motoruma koydum o da 125 lik scoter tabi koyarken benzini bir gördüm içinde yarım litreye yakın su var pas var pislik var dedim iyi karburatörü ateşlemeyi bozmamışız oteki motorada gayet dikkatli koydum ama yinede arada bişeyler kaçmış olacak ki az gittim uz gittim ve yolda kaldım önceleri çekişten düştü sonra ara ara çalışmaya başladı sonra sadece rolantide çalıştı sonrada hiç çalişmadı

karburatör temizlendi yine çalışmadı karburatör değişti yine çalışmadı benzin temizlendi tekleyerek çalıştı nezaman o depoya koyduğum benzin tamamen bitti ondan sonra motor düzeldi

şimdi sen diyeceksin ki bu benim sorunuma pek benzemiyor ve yaşadıkların çok komik

tabiki boyle anlatınca öyle gözüküyor ama işin aslı tamircilerin ne benzine ne karburatöre adam akıllı teşhis koyamamlarından rezilliği çeken ben oldum

bu pis benzin olayı çok ciddiye alınmalı ateşlemeden tutunda elektrik tesisatına ordan karburatöre marşa bilemem neyin bilmem nesine kadar etkileyebiliyor

o nedenle deponu önce temizletmelisin ha bu arada içindeki benzinden kurtulmayıda ihmal etme
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Ya servise götürdüm baktılar maktılar temizlediler ama anlamadılar tabiki..
Çekişi düzeldi en azından teklemiyor ama eskisi gibide değil :pr:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kompresyon testi yaptır derim ben tabi platini kontrol ettirdikten sonra avansıda bozulduğunda yapar bunu

Artık platin mi kaldı arkadaşım.. :cat:

Arkadaşım tekleme yapmıyorsa ve çalışması normalde donduyse hava ayarlıyla oynasınlar biraz zengin karışım olursa daha iyi olacaktır
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst