aslında buna benzer bir sorun bende de oluyordu o da benzin bitipte yedek depoya aldığımda once çekişten düşüyor sonra ara ara çalışıyor sonrada hiç çalışmıyordu ne zaman benzin alıyorum o zaman düzeliyor bende depoyu söktürüp temizlettim motor düzeldi söktüreceğim zaman depo fuldu bende ziyan olmasın diye depodaki benzini çektim ( kolay değil 10 litre ) öteki motoruma koydum o da 125 lik scoter tabi koyarken benzini bir gördüm içinde yarım litreye yakın su var pas var pislik var dedim iyi karburatörü ateşlemeyi bozmamışız oteki motorada gayet dikkatli koydum ama yinede arada bişeyler kaçmış olacak ki az gittim uz gittim ve yolda kaldım önceleri çekişten düştü sonra ara ara çalışmaya başladı sonra sadece rolantide çalıştı sonrada hiç çalişmadı
karburatör temizlendi yine çalışmadı karburatör değişti yine çalışmadı benzin temizlendi tekleyerek çalıştı nezaman o depoya koyduğum benzin tamamen bitti ondan sonra motor düzeldi
şimdi sen diyeceksin ki bu benim sorunuma pek benzemiyor ve yaşadıkların çok komik
tabiki boyle anlatınca öyle gözüküyor ama işin aslı tamircilerin ne benzine ne karburatöre adam akıllı teşhis koyamamlarından rezilliği çeken ben oldum
bu pis benzin olayı çok ciddiye alınmalı ateşlemeden tutunda elektrik tesisatına ordan karburatöre marşa bilemem neyin bilmem nesine kadar etkileyebiliyor
o nedenle deponu önce temizletmelisin ha bu arada içindeki benzinden kurtulmayıda ihmal etme