- Katılım
- 5 May 2007
- Mesajlar
- 286
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Motor normal seyir halineyken sanki kopntak kapanmışda gaz yemiyormuş gibi oluyor dolayısıyla durup stop ediyor...Arada gaz yemiyormuş gibi oluyor ve çekişindede aşırı bi düşüşlük var bana somut olarak yardım edebilecek yada fikir verebilecek bir usta varmı aramızda
1-Hava filtresi değişti
2-Yağ ve bujide değişti
Ama yinede aynı ...
Motordan soğudum artık
Markası Yamoto 150t(as tipi 150 lilik)
Motor normal seyir halineyken sanki kopntak kapanmışda gaz yemiyormuş gibi oluyor dolayısıyla durup stop ediyor...Arada gaz yemiyormuş gibi oluyor ve çekişindede aşırı bi düşüşlük var bana somut olarak yardım edebilecek yada fikir verebilecek bir usta varmı aramızda
1-Hava filtresi değişti
2-Yağ ve bujide değişti
Ama yinede aynı ...
Motordan soğudum artık
Markası Yamoto 150t(as tipi 150 lilik)