Ustalar Motorum Ayvayı Yedi Öldü

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Merhaba Arkadaşlar

Motor normal seyir halineyken sanki kopntak kapanmışda gaz yemiyormuş gibi oluyor dolayısıyla durup stop ediyor...Arada gaz yemiyormuş gibi oluyor ve çekişindede aşırı bi düşüşlük var bana somut olarak yardım edebilecek yada fikir verebilecek bir usta varmı aramızda

1-Hava filtresi değişti
2-Yağ ve bujide değişti

Ama yinede aynı ...
Motordan soğudum artık


Markası Yamoto 150t(as tipi 150 lilik)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
sen onu sat bence veya benzin filtreisni kontrol ettirdin mi bişeyler tıkanmasın
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Sat demek kolay ama olmuyor işte..
Bakalım götürecem servise am korkuyom büyük bişeydir diye...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
en mantılısı servise götürmen
korkunun ecele faydası varmı? adamlar yemez seni serviste en fazla bütçene uymaz alır koyarsın garajına
bize burda bişeyler sorman net bi cevap getirmicektir,
bence sıkıntın ateşlemede ve büyük ihtimal serviste sana aynısını sölicek
ama ateşleme deyince
buji, pipo, buji kablosu, ateşleme bobiini, ateşleme beyni, sargı
bunların hepsi ateşlemenin başından sonuna olan parçalar..
hangisinin arızalı olduğu cevabınıda sana servis vericek,
görmeden kim ne derse desin doğru bilgi değildir..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
sen bence anlıyan bir ustaya götür baksın burada pek şifa bulmazsın bence...
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
en mantılısı servise götürmen
korkunun ecele faydası varmı? adamlar yemez seni serviste en fazla bütçene uymaz alır koyarsın garajına
bize burda bişeyler sorman net bi cevap getirmicektir,
bence sıkıntın ateşlemede ve büyük ihtimal serviste sana aynısını sölicek
ama ateşleme deyince
buji, pipo, buji kablosu, ateşleme bobiini, ateşleme beyni, sargı
bunların hepsi ateşlemenin başından sonuna olan parçalar..
hangisinin arızalı olduğu cevabınıda sana servis vericek,
görmeden kim ne derse desin doğru bilgi değildir..

Haklısın Kardeş...

Ben antalyadayım ve 1 numaralı servis olan Nebioğullarına götürdüm 50 milyon baydım ve bulamadılar oldu git dediler gittim yine aynıı bu gün gittim yarın dediler yarında gisdicem ama burada anlayan bir usta yok tanıdığım :'(

Haklısınız ama yarın kazıklanacağımdan eminim boşu boşuna 100 kağıt çıkacak en azından :'(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne alakası var
sen 50 lira neden verdiN? sorunun çözülsün diye
sorunun çözülmediyse o 50 liranın hakkı verilmemiş demektir,
afedersin ama keriz olmayın, yedirmeyin millete paranızı,
eğer işin ta molarak yapılmadıysa git yap de ve para verme
sonuçta o parayı sorunun çözülsün diye verdin..
git hakkını ara sorununu çözdür, mutlaka yetkili servise git ve yaptığın işin faturasını al, motorun pek duyulmadık bi marka
eğer kalıtsal bi problemse 5 kez aynı sorunu çıkardığını belgelediğin taktirde motorunu geri iade edebilirsin, tek yapman gereken evraklarınla tüketici hakların başvurmak..

kardeş birden bödöff die daldım ama sen sözlerimi kulak arkası etme, üzülmezsiin..!
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Haklısın kardeşim MSN ini ekledim ama parayı aldı ama sonra diyecek balataadan debriyajdan bizde motordan anlşamıoz a bura böle olmuş off maf olmuş dedikçe düzelsin die verioz işte

Birde göya garantili nasıl bir garanti anlamadım servis diyo motorun sadece içi :S madem garantili baksanıza ilgilenmyolar vallahi hiç yaw baştan sağma hep
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arka Fren balatası çok sıkımı ? Eğer öyleyse balatalar yuvaya yani tekerin içindeki kısma sürtüyodur ve motoru zorlar aynı zamandada balatayı yer. Fakat sorun bu olmaya bilir. sadece balatadan olabilecek bir şeyi söylemek istedim bilgin olsun. :cat:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
nebioğulları deme... bana nebioğulları deme.. :pr:

yetkili servis ama motosikletime bakmıyorlar... parça bulmaya dahi yanaşmıyorlar...

sen en iyisi tadığın veya tanıdığının tanıdığı iyi bir ustaya git... tabi başka yetkili servisi yoksa...nasıl olsa garantide de pürüz çıkıyormuş...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ustura kardeşim peki bir müddet sonra kendiliğinden düzeliyormu?

benim asyada aynı problem vardı çözümü yok teknik hoca abimiz karbüratörü filan değiştirdi ama yine yapıyor
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bence sorun karbratörde ateşlemesiteminde veya vbir yerde değil benzin deposu kapalı bir ortamdır ve karbratorden gelen besleme havası ile çalışır yada karbratördeki şamandra takılmıştır karbratöre giden hortumları kontrol edin derim
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
elektrik kesiyomu? yoksa sadece boğulma mı yapıyo? benim tiger da yapıyodu aynı şeyi ama sigortada atıyodu çok benim ateşleme beynini deiştirdiler garantiden. bence sen git bi ustaya baktır ustaya eyer derseki çok pahalı firek serivse götür o parçayı garantiye soksun yada söle bana adresi ben gideyim bi kafalarını kırayım onların ::rantinp:::ranntign::whip::::pokey::::cekic:: ::karma::
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım benzin musluğuna bak otomatiktir onların muslukları motor calıstıgında emiş ile benzın yollar karbüratöre eğer bozulduysa benzın az gelır bogulma yapar..
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
ateşleme bobini ile ilgili bir sorun olabilir. ateşleme bobini soketlerini kontrol ettir.
ateşleme bobini motorun sağında yuvarlak bir kutu gibidir. buji kablosunu takip edersen bulabilirsin.
eğer serviste ellerinde kontrol için varsa bir ateşleme bobini ile test edilebilir.
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
59
kompresyon testi yaptır derim ben tabi platini kontrol ettirdikten sonra avansıda bozulduğunda yapar bunu
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne diyelim geçmiş olsun.bide servise götürmekten korkuyosan hiç çözemezsin sorunu.kendi kendine düzelmez
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bendede bisan senatör var. İlk aldığımda aynı problem vardı. Servis depo kapağını sölüp tekrar topladı içindeki contayı değiştirdi problem çözüldü. Sorun deponun hava alamamısından dolayısıyla vakum etkisinden dolayı motorun benzin çekememesinden kaynaklanıyormuş. Depo kapağın açık gez eğer aynı problemi yapmazsa sorun aynıdır.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
geçmiş olsun dostum kanımca benzin filtresi veya karbüratörden pis benzin almış
olabilirsin tıkanmıştır başka birşey çıkmaz merak etme umarım kısa sürede halledersin.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bendede bisan senatör var. İlk aldığımda aynı problem vardı. Servis depo kapağını sölüp tekrar topladı içindeki contayı değiştirdi problem çözüldü. Sorun deponun hava alamamısından dolayısıyla vakum etkisinden dolayı motorun benzin çekememesinden kaynaklanıyormuş. Depo kapağın açık gez eğer aynı problemi yapmazsa sorun aynıdır.

bende bundan bahsedecektim depo kapağandan hava alamıyo bir müddet sonra motor stop ediyo ve sen arıza nerden diye bakınırken karburator doluyo ve bi bakıyon çalışıyo ama az bi süre.
sen depo kapağanı tam kapamadan dene bak sorun olmicak sonrada git o servisten paranı geri iste.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst