- Katılım
- 31 Ağu 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
motor hakkındaki değerli fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim...:cat:
deneyimim az bekli de gözümden kaçan bi şey olabilir
teşekkürler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------
http://www.sahibinden.com/2009_model_en_temizi_bu_sade_ve_temiz-47WQQaXQQ20981226WQQpXQQdisplayitem
deneyimim az bekli de gözümden kaçan bi şey olabilir
teşekkürler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------
http://www.sahibinden.com/2009_model_en_temizi_bu_sade_ve_temiz-47WQQaXQQ20981226WQQpXQQdisplayitem
Son düzenleme: