.::Unuttuklarımız::.

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
selam millet. Nalaka diceksiniz belki ama aslında çok alakaa. bu ülke bu millet bence en çok, iyiyi de kötüyü de unutmaktan kaybediyor.

insanları bununla yargılamak çok hoş bişey değil tabiki... insanlar bütün algılarını TV ye bağladıkları için "O" ne gösterirse onun üzerine fikir yürütüp tepki gösteriyorlar. "O" insanları öyle yönlendiriyoki sanki herkesin düşünme güdüleri onun elindeymiş gibi, "O" ne isterse insanlar onu düşünüyo.

Bu konuyu açmak nerden alkıma geldi derseniz; bugün motorla gezerken bir anda nedense aklıma Malatya'daki çocukevi skandalı geldi ve bu konuyu ne kadar zamandır hiç düşünmediğimi farkettim. Ve bu beni çok rahatsız etti. Acaba şu anda Ülkemin herhangi bir yerinde herhangi bir çocukevinde bi çocuk aynı sıkıntıları hala çekiyomu dur diye düşündüm. Yada geçen hafta Fenerbahçem yenildiğinde insaların yaptıkları yorumlar aklma geldi ve bu insanlar son iki seneki şampiyonluğu ne çabuk unuttuklarını farkettim. İyiyi de kötüyü de unutuyoruz yani.

İşte ben size bu unuttuklarımızı soruyorum...

Seçelim içlerinden bi tane, göstermelik yada çözüm amaçlı yapılanların nasıl gittiğine bakalım.

Ama tabiki önemli olan yanlız bizim bakmamız değil insanların dikkatini de buraya çekmeliyiz.

Şahsen varlığımızın ve birliğimizin çok büyük bir güç olduğuna inanıyor hepinize sevgilerimi sunuyorum...:)

Bahadır kardeşiniz..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
ben insanların iyiyken kötülükleri kötüyken de iyilikleri hatırlamasından bahsediyorum umarım anlaşılmışıdır. sizden istediğim unuttuğumuz unlara benzer olaylar varsa söyleyin de hep birlikte hatırlayalım...:cyclopsan
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hah şimdi anladım yahu :mrgreen:

mesela ilhan irem var. ben asla unutmadım şarkılarını.

konuşamıyorum, anlasana, yağma yağmur, yemyeşil bir deniz... daha birçok var. son dönemlerde hergün yeni birinin çıktığı bir müzik piyasasında ilhan iremi hayatında dinlemeyenler bile var.
daha çok ilhan irem, fikret kızılok, cem karaca, leman sam, sezen aksu... dinlediğim için ben asla unutmuyorum asıl sanatçıları.
ilhan irem dinliyorum, çevremdeki bazı kişiler kim bu şarkıyı söyleyen diyor. hem de konuşamıyorum gibi bir şarkıda...

:) benden unutulmayı haketmeyenlerden bazıları...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
malesef anlamamışsın. ama yine de sana çok teşekkür ederim bırak cevap yazmayı görüntülemeye bile tenezzül eden olmamış.

benim demek istediğim şu ki malatyada yaşanan olayları gördüğümüzde içmiz acıdı. ama şimdi hiçbirimiz hatırlamıyoruz bile... bi tiyatro gibi oynandı ve geçti sanki... şu anda o çocuklar yada diğerleri nasıl bilmiyoruz...

söylemeye çalıştığımı kesinlikle tek bi olay üstüne algılamayın... bu ve bunun gibi birsürü olay... mesela deprem bölgesindeki insanlar... acaba orada hala çadırda yaşayan varmı... mesela Türk askerinin başına çuval geçmesi... daha dün olan karikatürü bile unuttuk nerdeyse... yada iyi şeyler... G.Sarayın uefa kupasını alması gibi...vs olayları hep günlük değerlendirmeyelim yanii...

gündeme göre düşünmeyelim düşünmemiz gerekenleri gündem yapalım yani...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
28 Ocakta Sarıkamışta -15 derecede ölen 90.000 askerimizi unuttuk! Anadoluyu 1176 yılında bir Türk toprağı yapan Miryakefalon savaşını unuttuk! Halbuki ne büyük bir testandı o savaş 50.000 cesur ve yürekli TÜRK askeri 120.000 tam teşhisatlı Bizans askerine karşı vatanı koruyor. Kim bilir daha neleri unuttuk ki vatan karış karış elden gider oldu ...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
hah şimdi anladım yahu

malesef anlamamışsın.

Eğer seçtiğimiz konuları daha iyi anlatabilirsek amacına daha çabuk ulaşır..


Ayrıca bu başlığa yazan diğer arkadaşlar genelleme yapmadan yazılarını yazsınlar ..
Örnek: Biz millet olarak elma sevmeyiz demeyin kimse size yüce Türk milleti adına konuşacak yetkiyi vermedi bunu unutmayın.....
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
"ugur mumcu suikastini unuttuk kimlerin yaptığı hala mechul,ve daha niceleri
Üzeyir Garih cinayetini unuttuk.O gün suçlanan o cocuk ve sucsuz olduğu kanıtlanan ne haldedir şimdi onu unuttuk,Biz kimleri unutmadık ki Barış MAnço,Zeki Müren,Hulusi Kentmen,Adile naşit hani bizim adile teyzemiz çocukluğumuzda masallar anlatan ....... :(
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depremi hatırlayan varmı
belliki yok gene abuk subuk sistemlerle inşaat yapıyoruz
kaç kişi deprem sigortası yaptırdı
buna bende dahil
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bnce bu konuyu isteyen istediği yere çeker
siyaset kokuyorr tehlikeli :wiinkk: :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Dostumuzu düşmanımızı Çabuk unutuyoruz nedense. bu konuda ingilizler gibi olmak lazım.
Ne demişler : "Kitap unutur ,İngiliz unutmaz"
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ülkeyi dolandıranları habire unutuyoruz ki tekrar tekrar seçip duruyoruz, hatta bir de kurtarıcı diye sarılıyoruz.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
watercolours' Alıntı:
ülkeyi dolandıranları habire unutuyoruz ki tekrar tekrar seçip duruyoruz, hatta bir de kurtarıcı diye sarılıyoruz.
İşte ben bu sözü alkışlarım kardeşim ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn

Yalan mı peki_?Hayır değil.(Konuyu değiştirmek için;bunu uzatmayacağım)

Kimleri -neyleri mi unuttuk;milli benliğimizi,Türklük ruhunu,mücadeleci ruhumuzu,yoldaki yaralıya bile yardım etmeyi,aç karnıyla sokaklarda yatan insanları,aşkları,dostlukları(!)... ve nicesi.:salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önder Atatürke küfredip hapiste yatan insanları başbakan seçtiğimizi unuttuk...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst