- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2,031
Yusuf ustayı okurken tüylerim diken diken oldu.Arkadaşlarım böyle bir gezi için sizlere yürekten teşekkür ediyorum.Şehitlerimize rahmet diliyorum.Dünkü Diyarbakır olayından sonra bu gezi yazısını okudum içim bir tuhaf oldu.Lanetle kınıyorum ve ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ diye haykırıyorum.Sağlıcakla kalın