Unutmadık Unutturmuyacagız {gaziantep Mt}

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gaziantep MT yine kendine yakışanı yapmış..
Kelimeler yetersiz böyle bir durumda,ne desem yetersiz.
O gün orada canlarını bizler için verenleri asla unutmayacağım.Eğer gerekirse,bende seve seve veriririm bu uğurda canımı.Çünkü kanlarımız aynı,çünkü her Türk ün içinde aynı cesaret ve vatanseverlik var,her ne kadar durumlar biraz değişse ve insanlar artık değersizleşse de,her zaman bu ülkeyi kimsenin almasına izin vermeyecek kadar cesur Türk insanı ve diğer vatansever kürt ve başka yurttaşlarımız var..

Ruhları şad olsun şehitlerimizin..

Teşekkürler Gaziantep MT..
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
Gaziantep MT güzel bir gezi yapmış,anlamlı bir topik açmışsınız. paylaşım için teşekkürler,ellerinize sağlık..BU VATAN İÇİN CANLARINI HİÇ KORKMADAN VEREN ,VERMEYE DEVAM EDEN TÜM ŞEHİTLERİN RUHLARI ŞAD OLSUN,MEKANLARI CENNET OLSUN....EL FATİHA....
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ABilerım cok guzel bır paylasım olmus tesekkur ederım..

Burdanda sehıt ailelerine allah sabır versın dıyorum ..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Antep MT.
Herzamanki gibi yine muhteşemsiniz. Güzel ve anlamlı bir gezi paylaşım için teşekkürler
:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok güzel bir gezi olmuş.şehitliği ve geçit törenini çekmişsin gayet yerinde fotograflar özellikle sunadaki durumuda baz alırsak :cat::rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Gaziantep-MT'yi gönülden tebrik ediyorum.:cat:
Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
gaziantep mt çok teşekkürler şehitlerimiz olmasaydı bu vatanda var olmayacaktı tüm şehitlerimizi ruhları şad olsun bütün dünya bilsinki biz bu vatan ı üç beş çabulcuya ite köpeğe teslim etmeyiz vatan sağolsun
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Sanki oraları sizlerle gezmiş gibib oldum inanın yazılanları ve fotoğrafları gördrdükçe kimi yerde. Hüzünlendim, kinlendim, kimi yerde de gururlandım.
Ellerinize sağlık.
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
slm arkadaslar oncelıkle sızden ozur dılıyorum gezıye katılamadıgım ıcın hem bır andan kuzenımın dugunu bır yandanda 1 haftadan berı cektıgım ve halada cekmekde oldugum bel agrısı ufak bır kaaza gecırdımde bayramda neyse gezınız gercekten cok anlamlı okurken ve resımlere bakarken nerdeyse goz yaslarımı tutamıyacaktıum su anda antepte oturuyoruz ama buranın kıymetını bılemıyoruz dedelerımızın atalarımızın burada doktuklerı kan daha yeredn kurumazken gosterılerde turban sorunu nereye gıdıyor bu mıllet anlamıyorumkı neyse sıze paylasımınız ıcın gercekten tsk edıyor en kısa zamanda aranızda olacagımdan dolayı sevınıyorum (doktor bu aralarda motora bınmemı yasakladıda) kıb arkadaslar
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Ali abi öncelikle bu sıkı işlerinin arasında emek verip fotoları attıgın için canı gönülden teşekkür ediyorum.Okuyup yorum yazan tüm abilerimin,ablalarım dillerine saglık.Çok anlamlı ve güzel bir geziydi.Katılan tüm arkadaşlara tşk ediyorum.Kalın saglıcakla GAZİANTEP MT den sevgi ve saygılarla
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Gazi Antep'li MT dostlarımıza selamlar:cat::cat: Unutulmayacaklar:cat::cat:

usta şairden bir alıntı:

Karayılan Hikayesi (Antep Destanı)



BİRİNCİ BAP
YIL 1918-1919

Ateşi ve ihaneti gördük
ve yanan gözlerimizle durduk
bu dünyanın üzerinde.
İstanbul 918 Teşrinlerinde,
İzmir 919 Mayısında
ve Manisa, Menemen, Aydın, Akhisar;
Mayıs ortalarından
Haziran ortalarına kadar
yani tütün kırma mevsimi,
yani, arpalar biçilip
buğdaya başlanırken
yuvarlandılar.

Adana,
Antep,
Urfa,
Maraş:
düşmüş dövüşüyordu...

Ateşi ve ihaneti gördük,
Ve kanlı bankerler pazarında
Memleketi Alman’a satanlar,
Yan gelip ölülerin üzerinde yatanlar
düştüler can kaygusuna
ve kurtarmak için başlarını halkın gazabından
karanlığa karışarak basıp gittiler.
Yaralıydı, yorgundu, fakirdi millet,
en azılı düvellerle dövüşüyordu fakat,
dövüşüyordu, köle olmamak için iki kat,
iki kat soyulmamak için.

Ateşi ve ihaneti gördük,
Murat nehri, Canik dağları ve Fırat,
Yeşilırmak, Kızılırmak,
Gültepe, Tilbeşar ovası,
gördü uzun dişli İngiliz’i.
Ve Aksu’yla Köpsu,
Karagöl’le Söğüt gölü
ve gümüş basamaklı türbesinde yatan
büyük, aşık ölü,
şapkası horoz tüylü İtalyan’ı gördü.
Ve Çukurova,
kıyasıya düzlük,
uçurumlar, yamaçlar, dağlar kıyasıya
ve Seyhan ve Ceyhan
ve kara gözlü Yürük kızı,
gördü mavi üniformalı Fransız’ı.
Ve devam ettik ateşi ve ihaneti görmekte.
Eşraf ve ayan ve mütehayyizanın çoğu
ve ağalar:
Bağdasar ağadan
Kellesi Büyük Mehmet Ağaya kadar,
düşmanla birlik oldular.
Ve inekleri, koyunları, keçileri sürüp, götürüp,
gelinlerin ırzına geçip,
çocukları öldürüp
ve istiklali yakıp yıktıkça düşman,
dağa çıktı mavzerini, nacağını, çiftesini kapan
ve çığ gibi çoğaldı çeteler
ve köylülerden paşalar görüldü,
kara donlu köylülerden.
Ve bizim tarafa geçenler oldu
Tunuslu ve Hindli kölelerden.
Ve Türkistanlı Hacı Ahmet,
Kısık gözleri,
seyrek sakalı,
hafif makineli tüfeğiyle
dağlarda bir başına dolaştı.
Ve sabahleyin ve öğle sıcağında ve akşam üstü
Ve ayışığında ve yıldız alacasında geceleyin,
ne zaman sıkışsa bizimkiler,
peyda oluverdi, yerden biter gibi o
ve ateş etti
ve düşmanı dağıttı
ve kayboldu dağlarda yine.

Ateşi ve ihaneti gördük,
Dayandık,
dayandık her yanda,
dayandık İzmir’de Aydın’da,
Adana’da dayandık,
dayandık Urfa’da, Maraş’ta, Antep’te.

Antep’liler silahşor olur,
uçan turnayı gözünden
kaçan tavşanı art ayağından vururlar
ve Arap kısrağının üstünde
taze yeşil selvi gibi ince uzun dururlar.
Antep sıcak,
Antep çetin yerdir.

Antep’liler silahşor olur,
Antep’liler yiğit kişilerdir.
Karayılan
Karayılan olmazdan önce
Antep köylüklerinde ırgattı,
Belki rahatsızdı, belki rahattı,
bunu düşünmeye vakit bırakmıyordular,
yaşıyordu bir tarla sıçanı gibi
ve korkaktı bir tarla sıçanı kadar.
Yiğitlik atla, silahla olur,
Onun atı, silahı, toprağı yoktu.
Boynu yine böyle çöp gibi ince
Ve böyle kocaman kafalıydı
Karayılan
Karayılan olmazdan önce.
Düşman Antep’e girince
Antepliler onu
Korkusunu saklayan
Bir fıstık ağacından
alıp indirdiler.
Altına bir at çekip
eline bir mavzer
verdiler.
Antep çetin yerdir.
Kırmızı kayalarda
Yeşil kertenkeleler.
Sıcak bulutlar dolaşır havada
İleri geri.

Düşman tutmuştu tepeleri,
düşmanın topu vardı.
Antepliler düz ovada
Sıkışmışlardı
Düşman şarapnel döküyordu,
toprağı kökünden söküyordu.
Düşman tutmuştu tepeleri.
Akan: Antep’in kanıydı.
Düz ovada bir gül fidanıydı
Karayılan’ın
Karayılan olmazdan önceki siperi..
Bu fidan öyle küçük,
Korkusu ve kafası öyle büyüktü ki onun,
namluya tek fişek sürmeden
yatıyordu yüzükoyun.

Antep sıcak,
Antep çetin yerdir.
Antep’liler silahşor olur.
Antepliler yiğit kişilerdir.
Fakat düşmanın topu vardı.
Ve ne çare, kader
düz ovayı Antepliler
düşmana bırakacaklardı.
“Karayılan” olmazdan önce
umrunda değildi Karayılan’ın
kıyamete dek düşmana verseler Antep’i
Çünkü onu düşünmeğe alıştırmadılar.
Yaşadı toprakta bir tarla sıçanı gibi,
korkaktı da bir tarla sıçanı kadar.
Siperi bir gül fidanıydı onun,
gül fidanı dibinde yatıyordu ki yüzü koyun
ak bir taşın ardından
kara bir yılan
çıkardı kafasını.

Derisi ışıl ışıl,
gözleri ateşten al,
dili çataldı.
Birden bir kurşun gelip
kafasını aldı.
Hayvan devrildi kaldı.


Karayılan
Karayılan olmazdan önce
kara yılanın encamını görünce
haykırdı avaz avaz
ömrünün ilk düşüncesini:
“İbret al deli gönlüm,
demir sandıkta saklansan bulur seni,
ak taş ardında kara yılanı bulan ölüm.”

Ve bir tarla sıçanı gibi yaşayıp
Bir tarla sıçanı kadar korkak olan,
fırlayıp atlayınca ileri
bir dehşet aldı Anteplileri,
seğirttiler peşince,
Düşmanı tepelerde yediler.
Ve bir tarla sıçanı gibi yaşayıp
Bir tarla sıçanı kadar korkak olana:
KARAYILAN dediler.

“Karayılan der ki: Harbe oturak,
Kilis yollarından kelle getirek,
nerde düşman varsa orda bitirek,
vurun ha yiğitler namus günüdür...”
Ve biz bunu böylece duyduk
ve çetesinin başında yıllarca namı yürüyen
Karayılan’ı
ve Anteplileri
ve Antep’i
aynen duyup işittiğimiz gibi
destanımızın birinci babına koyduk.
.

Nazım Hikmet Ran
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Denizcimuzaffer abi emeğine sağlık.

ATEŞİ VE İHANETİ GÖRDÜK
[YT]7MwhlAn3YmA[/YT]
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT yine kendine yakışanı yapmış..
Kelimeler yetersiz böyle bir durumda,ne desem yetersiz.
O gün orada canlarını bizler için verenleri asla unutmayacağım.Eğer gerekirse,bende seve seve veriririm bu uğurda canımı.Çünkü kanlarımız aynı,çünkü her Türk ün içinde aynı cesaret ve vatanseverlik var,her ne kadar durumlar biraz değişse ve insanlar artık değersizleşse de,her zaman bu ülkeyi kimsenin almasına izin vermeyecek kadar cesur Türk insanı ve diğer vatansever kürt ve başka yurttaşlarımız var..

Ruhları şad olsun şehitlerimizin..

Teşekkürler Gaziantep MT..
Modum alakan için teşekürler
Gaziantep MT güzel bir gezi yapmış,anlamlı bir topik açmışsınız. paylaşım için teşekkürler,ellerinize sağlık..BU VATAN İÇİN CANLARINI HİÇ KORKMADAN VEREN ,VERMEYE DEVAM EDEN TÜM ŞEHİTLERİN RUHLARI ŞAD OLSUN,MEKANLARI CENNET OLSUN....EL FATİHA....
yeditepeli sagol
Bu anlamlı paylaşımı sunan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.:cat:
biz teşekür ederiz
ABilerım cok guzel bır paylasım olmus tesekkur ederım..

Burdanda sehıt ailelerine allah sabır versın dıyorum ..
amin
çok güzel bi etkinlik hepiniz tek tek tebrik ederim
teşekürler
Selamlar Antep MT.
Herzamanki gibi yine muhteşemsiniz. Güzel ve anlamlı bir gezi paylaşım için teşekkürler
:cat:
sagol yorgun 48
komşu okurken gözlerim yaşardı eline sağlık.
abicigim duygulanmamak elde degil
Çok güzel bir gezi olmuş.şehitliği ve geçit törenini çekmişsin gayet yerinde fotograflar özellikle sunadaki durumuda baz alırsak :cat::rendeer:
evt katılıyorum size
Gaziantep-MT'yi gönülden tebrik ediyorum.:cat:
Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum. :rendeer:
sagol kardeşim
gaziantep mt çok teşekkürler şehitlerimiz olmasaydı bu vatanda var olmayacaktı tüm şehitlerimizi ruhları şad olsun bütün dünya bilsinki biz bu vatan ı üç beş çabulcuya ite köpeğe teslim etmeyiz vatan sağolsun
aynı düşüncelerdeyiz..:rendeer::rendeer:
Sanki oraları sizlerle gezmiş gibib oldum inanın yazılanları ve fotoğrafları gördrdükçe kimi yerde. Hüzünlendim, kinlendim, kimi yerde de gururlandım.
Ellerinize sağlık.
üzülmemek grurlanmamak elde degil
Gazi Antep'li MT dostlarımıza selamlar:cat::cat: Unutulmayacaklar:cat::cat::
evet kesinlikle unutumayacaklar
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bravo ellerinize yüreğinize sağlık
çok güzel resimler ve anlatımlar
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
aydemir şehitlerimizi rahmetle anıyoruz ne güzel etmişsiniz de onlara gitmişsiniz mutlaka sevinmişlardir bizler görmezsekte onların sayesinde yaşıyoruz bu topraklarda fransızları kovmuşuz ama şimdi bizi onların arasına götürmek isteyenler var madem onlarla yaşayacaktık neden kovduk neden savaştık neden öldük garip değilmi?kalsalardı avrupa birliğinin 85 yıllık kıdemli üyesi olurduk.ben bağırarak söylüyorum KRAL ÇIPLAK KRAL ÇIPLAK...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst