Unutmadık Unutturmuyacagız {gaziantep Mt}

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Yusuf ustayı okurken tüylerim diken diken oldu.Arkadaşlarım böyle bir gezi için sizlere yürekten teşekkür ediyorum.Şehitlerimize rahmet diliyorum.Dünkü Diyarbakır olayından sonra bu gezi yazısını okudum içim bir tuhaf oldu.Lanetle kınıyorum ve ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ diye haykırıyorum.Sağlıcakla kalın
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
42
Arkadaslar, Ellerinze ayaklariniza saglik. :cat:
Anlamli bi gezi olmu$.
Türk askeri dosta güven, düsmana korku vermistir, veriyor ve daima verecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst