Unutkanlik Başladi

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genel değilde sanki dalgınlık
1-2 şey almaya giderken unutup geliyorum bazılarını
anahtar kaybetme
hatta telefonu bile
çok ezber tutuyorum istemdışı ondanmıdır
simkarta no kaydetmem ezbere 40 kişinin
win 95-98-xp
ofis 97-2000
bunların cdkeyini ezbere bilirim
yalnız istemdışı oluyor
nasıl önleyebilirim bunu:salut:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
bende de unutkanlık var ama benimki heralde bira yüzünden peltekleşen beyin yüzünden..
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum merhaba senin yaşadığın sorunlara benzer sorunlar benim bir arkadaşımdada vardı adam birkeresinde markete araba ile gidip arabayı marketin önünde bile unutmuş sonra psikolojik yardım aldı şu an bir sorunu yok bence yardım almalısın
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
musti81' Alıntı:
genel değilde sanki dalgınlık
1-2 şey almaya giderken unutup geliyorum bazılarını
anahtar kaybetme
hatta telefonu bile
çok ezber tutuyorum istemdışı ondanmıdır
simkarta no kaydetmem ezbere 40 kişinin
win 95-98-xp
ofis 97-2000
bunların cdkeyini ezbere bilirim
yalnız istemdışı oluyor
nasıl önleyebilirim bunu:salut:

arkadaşım pm ile msn adresini verirsen
sana yardımcı olabilirim :wiinkk:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
olur o kadar herkes unutuyo,bende isimleri aklımda tutamam mesela tanıştıktan 1 dakika sonra unuturum,yıllardır tanıyıp adını sürekli unuttuğum insanlar bile var:)) bi yöntem falan öğrenirsen bana da söyleyiver,okulda bitti iş hayatında çok sorun olucak gibi gözüküyo..
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Genelde rakamsal bazda iş temposuna bağlı bir olay seninki. Aynısı bende de oluyor ne yazık ki o kadar dert etmemeye bak. Kafanı rahatlatmak için oyun falan oyna ne bileyim gez dolaş :) ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun
2-3 günde bir uyuyorum
habire bişiler düşünüyorum
galiba yorgunluktan..
kafadan 2-3 haneli sayıları çarpıyorum
bide esnaflıktan kdv hesaplıyorum
biraz tatil şart
fazla yoruyorum büyük ihtimal kendimi
bu sene 3 tane tel kaybettim
dishy teşekkür ettim:)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
dishy de kendini doktor sandı valla ha :cherry:. Neyse olayafazla girmeyeceğim yine msn de dır dır eder sonra :p ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metal bozma adamı:p
saolsun yardımcı olmak istemiş:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
üffffffffffffffffffffffffffffff sıkıldım farkındaysanız
semih biliosun ne konuşuosun :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
emekli paşalar marmariste oturmuş sohbet ediyorlarmış.
biri demiş ki: yahu amma UNUTKAN oldum. merdivenin ortasında kalalalıyorum. iniyormuydum, çıkıyormuydum karıştırıyorum.
diğer paşa atılmış: seninki birşey mi, ben sofrada yemeği yedim mi yemedim mi onu UNUTUYORUM.
en büyük ressam paşa "amma da yaşlanmışsınız yahu" demiş, "bende UNUTKANLIK hiç olmadı."
sonra sağ eliyle kulağını çekiştirip tahta masaya vurmuş iki kez ve kapıya dönüp seslenmiş: GİİİİİR.....
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
147
böle sorunları olan arkadaşlara reçete.
1. kız arkadaş temini(yada erkek isteğe göre )
2. 2 tekerli bir araç(motorsiklet olabilir)
3.piknik sepeti(içi kahvaltılıkdolu)
4.hafta sonu şehirden uzak dağlara doğru bi seyahat
5.akşama balık ekmek
6.akşamın ilerleyen saatlerinde ay ışığında buz gibi bira(yada alkollü ne varsa)
7.gecenin ilerleyen saatlerinde romantik dakikalar
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim kadar kimse et yemez
bide dondurma kış kar farketmez
günde min 2 litre kola
pisboğazımdır
galiba biraz salınmak rahatlatacak:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst