6 senedir motor kullanıyorum; kaskımı, varsa dizliğimi hep yanıma alırım.
Bir kaç ay önce kız arkadaşımla cihangir'e gittik. Motoru da cihangir katlı otoparkına bıraktık.
750'lik honda kullanmama rağmen otoparktaki motor alanında en fakir motor benimkiydi :cherry:
Motorların üstünde de marushin, shoei kasklar bırakmış adamlar. Hatta montunu bile bırakan vardı.
Ben de çantada fazla yer olmamasından ötürü, mekanın cihangir olmasından ötürü, motorların üstünde bırakılan pahalı kask ve montlardan ötürü, hatunun 80 liralık dizliklerini yanımda taşımak istemedim ve motorun selesine bıraktım.
Bir kaç saat oralarda dolandıktan sonra otoparka döndüğümüzde dizlikleri yerinde göremedik.
Onca kaska, monta dokunulmamış ama bizim dizlikler yerinde yok. Otoparkı dört döndüm belki yere düşmüştür de biri alıp bi yere koymuştur diye ama bulamadım. Güvenliğe bırakan oldu mu diye sordum, kimse bırakmamış. Kamera görüntüleri içinse, ispark'a dilekçe yazmak veya mail atmak gerekiyormuş. Ben de 80 liralık dizlik için daha fazla uğraşmak istemedim ve bıraktım peşini.
Yani diyeceğim o ki, şanssız biriyseniz çaldırırsınız. Bırakmayın! Yanınızda gezdirin.