- Katılım
- 20 Tem 2015
- Mesajlar
- 282
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaşlar,
Üniversitede veya okullarınızda ders aralarında, bir kantine inip kahve sigara yapayım veya gidip yemek yiyeyim bir 10-15 dk aşağıya ineyim gibi durumlarda kaskı sürekli yanınızda mı taşıyorsunuz yoksa amaaan bişe olmaz diyip sınıfınızda mı bırakıyorsunuz.
Ben bir tanesine şahit oldum adam direk hiç önlem almadan motorun üstüne bırakıyordu bizim fakültede mesela ama ben bu kadar rahat olamam kimseye güvenemiyorum çünkü.
Teşekkürler şimdiden cevaplarınız için
Üniversitede veya okullarınızda ders aralarında, bir kantine inip kahve sigara yapayım veya gidip yemek yiyeyim bir 10-15 dk aşağıya ineyim gibi durumlarda kaskı sürekli yanınızda mı taşıyorsunuz yoksa amaaan bişe olmaz diyip sınıfınızda mı bırakıyorsunuz.
Ben bir tanesine şahit oldum adam direk hiç önlem almadan motorun üstüne bırakıyordu bizim fakültede mesela ama ben bu kadar rahat olamam kimseye güvenemiyorum çünkü.
Teşekkürler şimdiden cevaplarınız için