Üniversitede, okulda ..vs kasklarınızı nereye bırakıyorsunuz ?

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Selamlar arkadaşlar,
Üniversitede veya okullarınızda ders aralarında, bir kantine inip kahve sigara yapayım veya gidip yemek yiyeyim bir 10-15 dk aşağıya ineyim gibi durumlarda kaskı sürekli yanınızda mı taşıyorsunuz yoksa amaaan bişe olmaz diyip sınıfınızda mı bırakıyorsunuz.
Ben bir tanesine şahit oldum adam direk hiç önlem almadan motorun üstüne bırakıyordu bizim fakültede mesela ama ben bu kadar rahat olamam kimseye güvenemiyorum çünkü.
Teşekkürler şimdiden cevaplarınız için :)
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
66
Universite icinde calinacagini pek dusunmuyorum ama belli olmaz. Ben bisiklet kilidi kullaniyorum. Derse girerken kaski motorun ustunde kilitleyip kafam rahat geri donuyorum tavsiye ederim. 2 kask caldirmisligim var bu yontemi kesfetmeden once.
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Universite icinde calinacagini pek dusunmuyorum ama belli olmaz. Ben bisiklet kilidi kullaniyorum. Derse girerken kaski motorun ustunde kilitleyip kafam rahat geri donuyorum tavsiye ederim. 2 kask caldirmisligim var bu yontemi kesfetmeden once.

Bisiklet kilidiyle nereye bağlıyorsun ki kaskı şaseye mi ?
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
kask bir yere bırakılmaz, gözümüz gibi bakılır, düşerse özelliğini yitirir içindeki darbe emici malzemeler cam kadar hassastır
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
üniversitede kameralar var motosikleti koyduğum yerde. herkes motorun üstünde bırakıyordu, ilk 1-2 gün ben yanımda taşıdım. sonra bırakmaya başladım. onun dışında kask kilidiyle motosikletin üzerinde bırakıyorum.
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
kask kilidi alıp onunla gidona kilitleyip gönül rahatlığı içinde dersini dinleyebilirsin..
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
motora bağlandığı zaman çalınma durumunu bilemem ama o sıcakta akşama kadar dışarıda kalan kaskın köpüğü ne hale gelir acaba
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
ls2 gibi ucuz ama güvenli bir kask al. Bisiklet kilidi ile gidona veya artçı selesine bağla. Ben yıllardır kaskımı bisiklet kilidi ile bağlayıp motor üzerinde bırakırım. Motoru bazen seyahat sebebi ile 10 gün havalimanında bırakmam gerekiyor. O zaman eski ucuz kaskım ile gidip motor üzerine bağlıyorum.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
49
Gölgede motorun üstüne bırakıyorum eldiven balaklava ıvır zıvır ne varsa da kaskın içinde. Okul küçük şehir küçük her yer kamera :D
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Topcase :thumleft:, 2kask veya 1kask+mont+dizlik sığıyor büyüğünden almıştım 46lt
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Kask çantaları var, büzdürmeli, kaskı içine koyup omzuna atıyorsun. İşlem tamam. Kaplumbağaya kabuğu yük olmaz. Motora kilitleyip bırakanlar için şöyle şeyler duydum, kaskın içine tükürenini mi ararsın, işeyenini mi... Benden söylemesi...
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
insan kafasını sınıfta yada motorun üstünde bırakır mı :)

Ben çok karşıyım kaskın motora bağlanmasına insanlıktan nasibini almamış bir insan gelip vurabilir yada herhangi bişe olabilir kafanızı koruyan bir alete bu davranışı göstermeyin :)

ben her daim yanıma alırım
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
22
Kask çantaları var, büzdürmeli, kaskı içine koyup omzuna atıyorsun. İşlem tamam. Kaplumbağaya kabuğu yük olmaz. Motora kilitleyip bırakanlar için şöyle şeyler duydum, kaskın içine tükürenini mi ararsın, işeyenini mi... Benden söylemesi...

Ninja kaplumbağa gibi sırtımızda çantayla mı gezelim 😁

Motor görünür biyerde olursa bu dediklerini yapmaları biraz zor olabilir. Ama buna rağmen işeyeni görürsem o kaskı elemanın neresine geçiririm düşünmek istemiyorum
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Ben egede okuyorum genelde motorla gittiğim için kaskı taşımak zor geliyor o yüzden kaskı motorun kuyruğuna doğru koyuyorum 45 plakayı gören uzak duruyor.:)
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Kask çantaları var, büzdürmeli, kaskı içine koyup omzuna atıyorsun. İşlem tamam. Kaplumbağaya kabuğu yük olmaz. Motora kilitleyip bırakanlar için şöyle şeyler duydum, kaskın içine tükürenini mi ararsın, işeyenini mi... Benden söylemesi...

Son yazdıklarından kafamda kaskla derse girecem :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst