Ordu'yada bekleriz:cherry:
ocak ayında ordudaydım yazın tekrar geçeceğim ordan nasip.
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler ben sadece motoru sürüyorum asıl kahramanlar sizlersiniz hiçbirinizi unutmak mümkün değil hangi şehire gittiysem ilgi çok büyüktü sıcak karşılamalarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.:cat: :cat:
Mükemmel Abi Bişe Soracam Sizin Mersin De Internet Cafeniz Mi Var?
ümmet abiye geldiği için teşekkürler.altıncı resim kırmızı kazaklı da benim by mukemmel beni untmuşşşşşş:cat: :rendeer:
payaşım için sağolun ümmet ai yolun acık olsun
Ya bi dalgınlığımıza gelmiş mustafacım yoksa seni unuturmuyuz senin yerin ayrı :queen:
yolunuz açık olsun ümmet abi.