- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
- Konu Yazar
- #1
Çok değerli büyüğümüz, medar-ı iftiharımız kulübümüzün onursal üyesi ümmet perkitan abimiz dün beni aradı mersinden geçeceğini ve beni ziyaret etmek istediğini söyledi.Tabiki memnuniyetle kabul ettim ve onu işyerime davet ettim.Motosiklet.net ve mersin motor üyesi olarak ümmet abiyi bırakmadım, akşam yemeğini birlikte yedik ve o gece bizim misafirimiz oldu.Kendisi çok iyi bir insan, çok iyi bir dost. seni tanıdığıma memnun oldum ümmet abi yolun açık olsun
İşte fotoğraflar,

Kırmızı prens ve ümmet abinin yollara meydan okuyan motoru




Değerli arkadaşımız kerim (pckopatghostrider) bizi yalnız bırakmadı

Akşam yemeğindeyiz

Hararetli bir sohbet anı

Ertesi sabah ümmet abi yola çıkmak üzere hazırlıklara başlıyor

Motosiklet üzerine yazılarından alıntı yaptığımız gökhan karadüzen

Ümmet abiyi adanaya gitmek üzere uğurladık.Yolun açık olsun ümmet abi :rendeer:
İşte fotoğraflar,

Kırmızı prens ve ümmet abinin yollara meydan okuyan motoru




Değerli arkadaşımız kerim (pckopatghostrider) bizi yalnız bırakmadı

Akşam yemeğindeyiz

Hararetli bir sohbet anı

Ertesi sabah ümmet abi yola çıkmak üzere hazırlıklara başlıyor

Motosiklet üzerine yazılarından alıntı yaptığımız gökhan karadüzen

Ümmet abiyi adanaya gitmek üzere uğurladık.Yolun açık olsun ümmet abi :rendeer: