- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
- Konu Yazar
- #1
öncelikle tüm türkiyeyi dolaşan ve geçtği heryerde sevgi saygı ile söz ettiren ümmet abimize bizleri ziyaret ettiği için teşekkür ediyor allah gönlüne göre versin herşey gönlünce olması dileğiyle seni seviyoruz
ilk olarak kapattığımız lokantadan

ve iftar biraz geç oldu ama temiz oldu










dayanayı kendimiz denize atıyoruz deniz bir harka




muhteşem bir manzara (öz rio de jenaryo)




ve son olarak adananın meşhur bicisi (buzlu nişasta )



araya bir motosiklet resmide koyalım yani

selamlar ümmet abi tekrar görüşmek dileğiyle ahmet -özden- suat
ilk olarak kapattığımız lokantadan

ve iftar biraz geç oldu ama temiz oldu










dayanayı kendimiz denize atıyoruz deniz bir harka




muhteşem bir manzara (öz rio de jenaryo)




ve son olarak adananın meşhur bicisi (buzlu nişasta )



araya bir motosiklet resmide koyalım yani

selamlar ümmet abi tekrar görüşmek dileğiyle ahmet -özden- suat
Son düzenleme: