Ümmet Abimize Ceyhan-Yumurtalıkta Balık Lokantası Kapattık

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
öncelikle tüm türkiyeyi dolaşan ve geçtği heryerde sevgi saygı ile söz ettiren ümmet abimize bizleri ziyaret ettiği için teşekkür ediyor allah gönlüne göre versin herşey gönlünce olması dileğiyle seni seviyoruz

ilk olarak kapattığımız lokantadan



ve iftar biraz geç oldu ama temiz oldu

























dayanayı kendimiz denize atıyoruz deniz bir harka









muhteşem bir manzara (öz rio de jenaryo)











ve son olarak adananın meşhur bicisi (buzlu nişasta )








araya bir motosiklet resmide koyalım yani


selamlar ümmet abi tekrar görüşmek dileğiyle ahmet -özden- suat
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hahaha süpermiş vallaha,araba fırçası ile özdeni yıkamanız harika olmuşş,emeğinize sağlık :)
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Fırçayla yıkama resmını görünce dırek kutsal damacana geldı aklıma kopmuştum o sahnede yaa kesınlıkle ızlemenızı tavsıye edıorum :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Allah iyiliğinizi versin abiler. Fırçayla daha pratik olmuştur aslında.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ula oruclu oruclu yemek resimleri fln açıktım be :) ümmet abim gene götürüyo ye abim :) deynekleri görünce ayagım aklıma geldi abim inşallah iyileşirde eski saglıgına kavuşursun görüşmek dilegiyle
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Lokantayı kapatmışsınız ama, hesap fazla gelmiş galiba, mutfağa bulaşığa çekmişler sizi :mrgreen:

sl372464dt6.jpg


Şaka şaka...
ALLAH (CC) oruçlarınızı kabul etsin.
Afiyet olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ahmet,suat,özden ceyhandaki sıcak karşılamalarınızdan dolayı sizlere nekadar teşekkür etsem azdır,allah sizlerden razı olsun,ramazan demediniz tüm gününüzü benimle geçirdiniz,otatlı sohbet le aynı anda çorba ve lahmacunlar pirzola gibi geldi vallaha,allah kabül etrsim başka gezilerde buluşmak dileğiyle esen kalın,sevgiler sizlere
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
çok güzel resimler.yanımda çalışan adanalı bi arkadaş durmadan söylerdi şu meşhur biciyi..sayenizde görmüş oldum :) inş ilerde tadınada bakarız
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
çok güzel resimler.yanımda çalışan adanalı bi arkadaş durmadan söylerdi şu meşhur biciyi..sayenizde görmüş oldum :) inş ilerde tadınada bakarız


ne demek herzaman bekleriz ancak yaz aylarında gelmeniz gerekir bici için selamlar sevgiler adanadan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst