Uludağin En Yüksek Zirvesinden....

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Elinize sağlık uludağ ı hiç karsız görmemiştim ; ama kasımda soğuktur oralar ben şimdi okurken bile üşüdüm:) helal olsun teşekkürler:cat:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
tebrikler, çok güzel bir gezi olmuş, manzaraya bayıldım.:cat:

birgün ben de gitmek istiyorum uludağa:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
guzel gezi olmus .bende uludagı karsızgormemıstım.paylasım ıcın saol.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
harika bir gezi ne güzel... Allah kaza bela vermesin.. seninde yolun açık olsun...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel gezi olmuş,yollar süper.............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst