szr Katılım 27 Nis 2007 Mesajlar 836 9 Kas 2007 #21 Elinize sağlık uludağ ı hiç karsız görmemiştim ; ama kasımda soğuktur oralar ben şimdi okurken bile üşüdüm helal olsun teşekkürler:cat:
Elinize sağlık uludağ ı hiç karsız görmemiştim ; ama kasımda soğuktur oralar ben şimdi okurken bile üşüdüm helal olsun teşekkürler:cat:
marwel114 Katılım 26 Eki 2006 Mesajlar 907 9 Kas 2007 #22 tebrikler, çok güzel bir gezi olmuş, manzaraya bayıldım.:cat: birgün ben de gitmek istiyorum uludağa
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 9 Kas 2007 #23 guzel gezi olmus .bende uludagı karsızgormemıstım.paylasım ıcın saol.
abal Katılım 29 Kas 2006 Mesajlar 1,442 9 Kas 2007 #24 harika bir gezi ne güzel... Allah kaza bela vermesin.. seninde yolun açık olsun...:cherry:
togepi Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Eki 2007 Mesajlar 269 10 Kas 2007 #25 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çok güzel gezi olmuş,yollar süper.............