- Katılım
- 10 Haz 2006
- Mesajlar
- 6,542
- Konu Yazar
- #81
Bu MT01 hangisi?
Sağdaki mi soldaki mi?
Görkem,
harika iş çıkarmışsın.
Patlamış mısırlarla biraları yedekledim.
Bekliyorum.
Devam devam...:cat:
Sağdaki
Abi zaman buldukça atabiliyorum. Hoş fazla güzel fotograflar çekemedim; sonuçta fuar alanına girdiğimde üzerimde biriken motosiklet hasretini bir anda fotolara dökmek istedim ve ne bulduysam çektim. Neticesinde fotografçılık veya detay adına pek birşey çıkmadı sadece çektim
Geceleri girebiliyorum genellikle , yarın da sınavım olduğundan bu günlük de bu kadar fakat bir iki tane daha atıp öyle kaçacağım...
Bu arada şu an dışarıda lapa lapa kar var... :queen: Yaz geliyor sanıyordum :silent:
Geldik bizim Keeway standına. 1-2 fotograf da buradan çekeyim.
Bu çin malı motosiklet nedense çok ilgimi çekti... :silent:
Yarın Bmw standı ile devam edeceğiz
Son düzenleme: