Ukrayna Motosiklet Fuarı 2008

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ukrayna Motosiklet Fuarı 2008'e hoşgeldiniz...

13-16 Mart arasında burada , Ukrayna Kiev'de, motosiklet fuarı gerçekleştirildi... Bulunduğum kampüse biraz uzak olmasına rağmen sabahtan atladım metroya gittim. Hoş yine motorsuzluğumu hatırlatıp moralimi bozacak olduğunu bilsem de , bir günlük mutluluk için yola koyuldum... Fuarı bulmam zor olmadı. Fuara yaklaşırken -Ukraynada pek de fazla olmayan- motosikletleri tek tek görmeye başladım... Fuar alanına yaklaşırken lastik yakarak yanımdan geçen bir K1200S beni biraz duygulandırdı , biraz heyecanlandırdı biraz da terletti... Eski test sürüşü günlerimi hatırladım :p

Size önden bir giriş yapayım.... Tadadammmm!

1000rr1zl5.jpg

1000rr2ju2.jpg


Yalnız fuara fotograf makinesi olmadan gittiğim için bütün fotograflar telefonumdan çekildi... Idare edin artık. :)

Devamı geliyor...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aha tadı damağımda kaldı bile diyemeyeceğim, çünkü henüz tat gelmedi ağzımaa..:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Görkem abi heycanlandırıyosun bizi :p
Diğer resimleri bekliyoruz :)

Artık buralarda göremediğimiz motorları ancak resimlerden görüp bi ahh çekeriz :p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
biligilendir bizi görkem. fotoları tam boyları ile istiyoruz. ukraynadaki kalitesine bakalım :cherry::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Işte Yeni Cbr 1000RR Fireblade 2008

Fuarda en çok incelediğim motosiklet bu oldu... Zaten başka birşey de beklenemezdi... Tasarım açısından -bana göre- yapılan 1-2 görünüm hatası dışında tek kelimeyle mükemmel bir motosiklet... O yanlışları da söyleyeyim.
1- Kafa grenajının ucu çok yuvarlak. Birazcık daha keskin olsa daha haşin durabilirmiş yandan.
2- Stop'u sevmedim. Belki şeffaf ledli stop ile telafi edilebilir.
3- Plakalık gövde ile birleşik... Yani plakayı alta almak isteyen arkadaşlar kesmek zorunda. Yamaha veya Kawa gibi vida ile çıkmıyor.

Işte fotolar...

1000rr12uz9.jpg

1000rr11sm3.jpg

1000rr10cr2.jpg

1000rr9od2.jpg

1000rr8hm0.jpg

1000rr6bt0.jpg

1000rr5kz2.jpg

1000rr4gg6.jpg

1000rr3bb5.jpg

1000rr13gy2.jpg
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
rengi falan çok güzel güç güzel herşey güzel de yeni tasarıma bir türlü alışamadım 1000 RR ın. Plakalığı kessen de pek estetik durmayacak gibi sanki kuyruk daha sivri olsaydı güzel olurdu.

Diğer fotoğrafları da alalım Görkem'cim sana zahmet :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yeni amblem:
1000rr22xb0.jpg

1000rr21io0.jpg

1000rr20fa2.jpg

Yeni egzos:
1000rr19mb9.jpg

Göstergeler:
1000rr18xi5.jpg

Yeni motor:
1000rr17pe3.jpg

1000rr14dv4.jpg


1000rr16hb3.jpg

1000rr23wm1.jpg


Yeni aynalar:
1000rr15bb7.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yavaş yavaş... önce 1000RR ... Yalnız yeni Honda Transalp listede olmasına rağmen fuarda yoktu...

Diğer motosikletlere yavaştan geçeceğim...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
gorkem gidiye ti prapal..:))) nasil gidiyor okulu..rusca nasil..? fuar cok guzelmis fotograflarda oyle ama baska motosikletler yokmuydu.neyse burdada yani moskovada 18 nisanda basliyacak fuar kendine iyi bak.. jilayu tibe uspeha..:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
[YT]UulSebks7ck[/YT]
Gaz kolunun dönüş açısı
[YT]eTXB8Dfj0CI[/YT]
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yeni Honda Cbr125R 2008

cbr1kr7.jpg

cbr2pq8.jpg

cbr3wu4.jpg

cbr4ci6.jpg

cbr5dw5.jpg

cbr6ny7.jpg

cbr7nh4.jpg

cbr9yy9.jpg

cbr10mq7.jpg

cbr11ux9.jpg

cbr12vp6.jpg


Bu da eski cıbır...
cbr8pi4.jpg


[YT]bHbwpt1q8L0[/YT] ....................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst